- 5 Risultati
prezzo più basso: € 1,75, prezzo più alto: € 65,56, prezzo medio: € 18,99
1
Old Media New Media: Mass Communications in the Information Age - Dizard Jr., Wilson
Ordina
da amazon.co.uk
£ 56,46
(indicativi € 65,56)
Spedizione: € 5,571
OrdinaLink sponsorizzato
Dizard Jr., Wilson:

Old Media New Media: Mass Communications in the Information Age - edizione con copertina flessibile

1999, ISBN: 9780801332777

Pearson, Paperback, Auflage: 3, 256 Seiten, Publiziert: 1999-07-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.39 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Communication, Words, Language & G… Altro …

Sammlerstück. Costi di spedizione:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.57)
2
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 2,15
(indicativi € 1,75)
Spedizione: € 9,471
OrdinaLink sponsorizzato

Wilson Dizard Jr.:

Old Media New Media:Mass Communications in the Information Age - edizione con copertina flessibile

1999, ISBN: 9780801332777

Longman, 1999. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note … Altro …

Costi di spedizione: EUR 9.47 Anybook Ltd
3
Old Media New Media: Mass Communications in the Information Age (3rd Edition) - Dizard Jr., Wilson
Ordina
da AbeBooks.com
$ 6,83
(indicativi € 6,22)
Spedizione: € 4,991
OrdinaLink sponsorizzato
Dizard Jr., Wilson:
Old Media New Media: Mass Communications in the Information Age (3rd Edition) - edizione con copertina flessibile

1999

ISBN: 080133277X

[EAN: 9780801332777], Used, good, [PU: Pearson], Paperback Used - Good Ships fast! 19993rd Edition All Purchases Support Project HOME - ending homelessness in Philadelphia., Books

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 4.99 Project HOME Books, Philadelphia, PA, U.S.A. [72711114] [Rating: 5 (of 5)]
4
Ordina
da Biblio.co.uk
$ 5,08
(indicativi € 4,14)
Spedizione: € 5,331
OrdinaLink sponsorizzato
Dizard Jr., Wilson:
Old Media New Media: Mass Communications in the Information Age - edizione con copertina flessibile

1999, ISBN: 9780801332777

Pearson, 1999. 3. Paperback. Used; Good. Fast Dispatch. Expedited UK Delivery Available. Excellent Customer Service. Bookbarn International Inventory #3048838, Pearson, 1999, 2.5

Costi di spedizione: EUR 5.33 Bookbarn International
5
Old Media New Media: Mass Communications in the Information Age (3rd Edition) - Dizard Jr., Wilson
Ordina
da AbeBooks.com
$ 18,99
(indicativi € 17,29)
Spedizione: € 5,991
OrdinaLink sponsorizzato
Dizard Jr., Wilson:
Old Media New Media: Mass Communications in the Information Age (3rd Edition) - edizione con copertina flessibile

1999, ISBN: 080133277X

[EAN: 9780801332777], Used, as new, [PU: Pearson], Need it urgently? Upgrade to Expedited. In stock and we ship daily on weekdays & Saturdays., Books

NOT NEW BOOK. Costi di spedizione: EUR 5.99 Textbookplaza, sugar land, TX, U.S.A. [56652770] [Rating: 4 (of 5)]

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Old Media New Media: Mass Communications in the Information Age

"Old Media/New Media, 3e," offers a well-balanced and effective framework for examining the advances made in media technology and assessing the dramatic impact of these changes on mass media and society. The text explores the convergence of old media (e.g., television, film, and publishing) and new media (e.g., the Internet, electronic books), and analyzes the technological, social, economic, and political forces involved in today's volatile media environment. Abundant examples in the text show how different forms of media are affected by today's changing technology and how this will affect tomorrow's journalists and media professionals.

Informazioni dettagliate del libro - Old Media New Media: Mass Communications in the Information Age


EAN (ISBN-13): 9780801332777
ISBN (ISBN-10): 080133277X
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 1999
Editore: Pearson
233 Pagine
Peso: 0,318 kg
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2008-02-08T02:09:57+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2023-06-23T20:08:48+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 080133277X

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
0-8013-3277-X, 978-0-8013-3277-7
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : wilson
Titolo del libro: mass media, communication new media, information age, communications, new media old media


< Per archiviare...