- 5 Risultati
prezzo più basso: € 49,00, prezzo più alto: € 79,40, prezzo medio: € 62,17
1
Ordina
da AbeBooks.de
€ 73,49
Spedizione: € 3,401
OrdinaLink sponsorizzato
Tobias Walkner:

Performance Management and Corporate Promotions (Paperback) - edizione con copertina flessibile

2011, ISBN: 363933082X

[EAN: 9783639330823], Neubuch, [PU: VDM Verlag, Germany], Language: English . Brand New Book. Due to a better salary development in the long run, corporate promotions are replacing ad hoc… Altro …

  - NEW BOOK Costi di spedizione: EUR 3.40 The Book Depository EURO, London, United Kingdom [60485773] [Rating: 4 (von 5)]
2
Performance management and corporate promotions
Ordina
da Dodax.de
€ 49,00
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Performance management and corporate promotions - nuovo libro

ISBN: 9783639330823

Due to a better salary development in the long run, corporate promotions are replacing ad hoc salary increases as the biggest rewards for employees. Hence the use of corporate promotions … Altro …

Nr. B6V9RE3L4EM. Costi di spedizione:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
3
Performance management and corporate promotions: A case study at a mayor Austrian telecommunication company - Tobias Walkner
Ordina
da amazon.co.uk
£ 44,12
(indicativi € 49,42)
Spedizione: € 6,751
OrdinaLink sponsorizzato
Tobias Walkner:
Performance management and corporate promotions: A case study at a mayor Austrian telecommunication company - edizione con copertina flessibile

2011

ISBN: 363933082X

Paperback, [EAN: 9783639330823], VDM Verlag Dr. Müller, VDM Verlag Dr. Müller, Book, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], 2011-04-01, VDM Verlag Dr. Müller, Due to a better salary development in … Altro …

  - Gebraucht Costi di spedizione:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 2-3 business days (EUR 6.75) langton_info_england
4
Performance management and corporate promotions - Walkner, Tobias
Ordina
da AbeBooks.de
€ 59,52
Spedizione: € 4,501
OrdinaLink sponsorizzato
Walkner, Tobias:
Performance management and corporate promotions - edizione con copertina flessibile

2016, ISBN: 363933082X

[EAN: 9783639330823], Neubuch, [PU: VDM Verlag], PERFORMANCE MANAGEMENT AND CORPORATE PROMOTIONS, PRINT ON DEMAND Book; New; Publication Year 2016; Not Signed; Fast Shipping from the UK.

  - NEW BOOK Costi di spedizione: EUR 4.50 Ria Christie Collections, Uxbridge, United Kingdom [59718070] [Rating: 5 (von 5)]
5
Ordina
da alibris.com
€ 79,40
OrdinaLink sponsorizzato
Tobias Walkner:
Performance Management and Corporate Promotions - edizione con copertina flessibile

4, ISBN: 9783639330823

Softcover, New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from the UK., [PU: VDM Verlag]

  - Costi di spedizione:Costi di spedizione aggiuntivi Paperbackshop International

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro
Performance management and corporate promotions

Due to a better salary development in the long run, corporate promotions are replacing ad hoc salary increases as the biggest rewards for employees. Hence the use of corporate promotions as an incentive needs to be corporately steered. Therefore corporate promotions could be included in a company's performance management, which would simply create an additional, strong incentive tool. The focus of this paper lies on the one hand on performance management and on the other hand on corporate promotion. The general goal is to link these two vital processes, including the developed "Promotion based performance management framework". More specifically, the objective is to give further insight in how incentive schemes, based upon performance management, contribute to steer and motivate employees, and whether performance management does affect corporate promotion decisions and which factors/elements are influencing these decisions. Therefore empirical evidence, by a case study at a mayor Austrian telecommunication company with 9 exploratory interviews, is applied.

Informazioni dettagliate del libro - Performance management and corporate promotions


EAN (ISBN-13): 9783639330823
ISBN (ISBN-10): 363933082X
Copertina rigida
Copertina flessibile
Anno di pubblicazione: 2011
Editore: Vdm Verlag Dr. Müller

Libro nella banca dati dal 2009-11-15T05:53:22+01:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2020-09-13T10:45:37+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 363933082X

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
3-639-33082-X, 978-3-639-33082-3
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Autore del libro : tobias
Titolo del libro: performance management


< Per archiviare...