- 5 Risultati
prezzo più basso: € 117,69, prezzo più alto: € 149,79, prezzo medio: € 132,22
1
Transitioned Media - Gali Einav
Ordina
da Springer.com
€ 117,69
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Gali Einav:

Transitioned Media - nuovo libro

ISBN: 9781441960993

The media industry is in transition. While some changes are readily apparent, we have not even begun to understand the impact of others. The result is one of the most fascinating times in… Altro …

new in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
Transitioned Media - Gali Einav
Ordina
da Springer.com
€ 118,99
OrdinaLink sponsorizzato

Gali Einav:

Transitioned Media - nuovo libro

ISBN: 9781441960993

The media industry is in transition. While some changes are readily apparent, we have not even begun to understand the impact of others. The result is one of the most fascinating times in… Altro …

new in stock. Costi di spedizione:zzgl. Versandkosten., Costi di spedizione aggiuntivi
3
Transitioned Media : A Turning Point into the Digital Realm - Francesca Simon
Ordina
da hive.co.uk
£ 107,53
(indicativi € 124,82)
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Francesca Simon:
Transitioned Media : A Turning Point into the Digital Realm - nuovo libro

ISBN: 9781441960993

Here, leading academics and executives identify and analyze transformative trends and issues facing the media industry.Coverage includes social media, the blogosphere and "citizen" journa… Altro …

No. 9781441960993. Costi di spedizione:Instock, Despatched same working day before 3pm, GB. (EUR 0.00)
4
Transitioned Media - Gali Einav
Ordina
da lehmanns.de
€ 149,79
Spedizione: € 9,951
OrdinaLink sponsorizzato
Gali Einav:
Transitioned Media - nuovo libro

2010, ISBN: 9781441960993

A Turning Point into the Digital Realm, eBooks, eBook Download (PDF), 2010, [PU: Springer New York], Springer New York, 2010

Costi di spedizione:Download sofort lieferbar. (EUR 9.95)
5
Transitioned Media - Gali Einav
Ordina
da lehmanns.de
€ 149,79
Spedizione: € 0,001
OrdinaLink sponsorizzato
Gali Einav:
Transitioned Media - nuovo libro

2010, ISBN: 9781441960993

A Turning Point into the Digital Realm, 2010, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer New York]

Costi di spedizione:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Poiché alcune piattaforme non trasmettono le condizioni di spedizione e queste possono dipendere dal paese di consegna, dal prezzo di acquisto, dal peso e dalle dimensioni dell'articolo, dall'eventuale iscrizione alla piattaforma, dalla consegna diretta da parte della piattaforma o tramite un fornitore terzo (Marketplace), ecc. è possibile che le spese di spedizione indicate da eurolibro non corrispondano a quelle della piattaforma offerente.

Dati bibliografici del miglior libro corrispondente

Dettagli del libro

Informazioni dettagliate del libro - Transitioned Media


EAN (ISBN-13): 9781441960993
Anno di pubblicazione: 2010
Editore: Springer New York
172 Pagine
Lingua: eng/Englisch

Libro nella banca dati dal 2011-07-04T23:11:05+02:00 (Zurich)
Pagina di dettaglio ultima modifica in 2024-01-09T20:03:26+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781441960993

ISBN - Stili di scrittura alternativi:
978-1-4419-6099-3
Stili di scrittura alternativi e concetti di ricerca simili:
Titolo del libro: turning point


Dati dell'editore

Autore: Gali Einav
Titolo: The Economics of Information, Communication, and Entertainment; Transitioned Media - A Turning Point into the Digital Realm
Editore: Springer; Springer US
168 Pagine
Anno di pubblicazione: 2010-07-27
New York; NY; US
Lingua: Inglese
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XX, 168 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Broadcast Media; Digital Content; High-Definition Television (HD-TV); Information technology; Intellectual Property; Media Management; Media Policy; New Media; Social Media; Social Net; Social Network; Technology Policy; branding; digital; online; B; Media Planning; Economic Policy; Innovation and Technology Management; Business and Management; Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie; Management: Innovation; BB

brings together leading academics and media industry executives to identify and analyze the most transformative trends and issues. Themes include the effect of digital technologies on consumer behavior, new approaches to advertising and branding, social networks, the blogosphere and impact of “citizen” journalism, music and intellectual property rights, digital cinema, and video games. Underlying the chapters is an economic perspective, with an emphasis on how new business models are being developed that take the social dimensions of digital technologies into account. The result is a unique perspective on the digital media landscape and the forces that will shape it in the future.
Covers emerging topics in digital media and communication, including social networking, the blogosphere, digital cinema, and video games Features case studies across a wide spectrum, from digital coverage of the Beijing Olympics to community building through Facebook and Twitter Highlights economic and business implications of digital technologies, with a focus on future direction of the media industry Includes supplementary material: sn.pub/extras

< Per archiviare...