2010, ISBN: 9780195573565
Edition reliée
Oxford University Press, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 228 Seiten, Publiziert: 2010-04-12T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 32087921, 0.6 kg, Verkaufsrang: 17184, Recht, Ka… Plus…
amazon.de Free Rein Entertainment Gut Frais d'envoiAuf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
2010, ISBN: 9780195573565
Edition reliée
Oxford University Press, Hardcover, Auflage: 1, 246 Seiten, Publiziert: 2010-03-11T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 32087921, 0.6 kg, Verkaufsrang: 13134, Entrepreneurship,… Plus…
amazon.co.uk awesome_books_001 Frais d'envoiIn stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.61) Details... |
How Brands Grow / What Marketers Don't Know / Byron Sharp / Buch / Gebunden / Englisch / 2015 / Oxford University Press / EAN 9780195573565 - edition reliée, livre de poche
2015, ISBN: 9780195573565
[ED: Gebunden], [PU: Oxford University Press], This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how ad… Plus…
booklooker.de |
How Brands Grow | What Marketers Don't Know | Byron Sharp | Buch | Gebunden | Englisch | 2015 | Oxford University Press | EAN 9780195573565 - edition reliée, livre de poche
2015, ISBN: 9780195573565
[ED: Gebunden], [PU: Oxford University Press], This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how ad… Plus…
booklooker.de |
How Brands Grow / What Marketers Don't Know / Byron Sharp / Buch / Gebunden / Englisch / 2015 / Oxford University Press / EAN 9780195573565 - edition reliée, livre de poche
2015, ISBN: 9780195573565
[ED: Gebunden], [PU: Oxford University Press], This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how ad… Plus…
booklooker.de |
2010, ISBN: 9780195573565
Edition reliée
Oxford University Press, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 228 Seiten, Publiziert: 2010-04-12T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 32087921, 0.6 kg, Verkaufsrang: 17184, Recht, Ka… Plus…
2010, ISBN: 9780195573565
Edition reliée
Oxford University Press, Hardcover, Auflage: 1, 246 Seiten, Publiziert: 2010-03-11T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 32087921, 0.6 kg, Verkaufsrang: 13134, Entrepreneurship,… Plus…
How Brands Grow / What Marketers Don't Know / Byron Sharp / Buch / Gebunden / Englisch / 2015 / Oxford University Press / EAN 9780195573565 - edition reliée, livre de poche
2015
ISBN: 9780195573565
[ED: Gebunden], [PU: Oxford University Press], This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how ad… Plus…
How Brands Grow | What Marketers Don't Know | Byron Sharp | Buch | Gebunden | Englisch | 2015 | Oxford University Press | EAN 9780195573565 - edition reliée, livre de poche
2015, ISBN: 9780195573565
[ED: Gebunden], [PU: Oxford University Press], This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how ad… Plus…
How Brands Grow / What Marketers Don't Know / Byron Sharp / Buch / Gebunden / Englisch / 2015 / Oxford University Press / EAN 9780195573565 - edition reliée, livre de poche
2015, ISBN: 9780195573565
[ED: Gebunden], [PU: Oxford University Press], This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how ad… Plus…
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - How Brands Grow: What Marketers Don't Know
EAN (ISBN-13): 9780195573565
ISBN (ISBN-10): 0195573560
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2010
Editeur: Oxford University Press
246 Pages
Poids: 0,599 kg
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2007-01-12T10:24:53+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-03-08T16:30:32+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0195573560
ISBN - Autres types d'écriture:
0-19-557356-0, 978-0-19-557356-5
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: sharp, john byron, schulte, richard, oxford university press oxford oxford, ehrenberg, bass
Titre du livre: don know, brand, how know what know, grow your own, you don now, know and grow, 2234466, sharp, brands, byron
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Dernier livre similaire:
9782212568622 How brands grow: La vérité sur la croissance des marques (Sharp, Byron)
< pour archiver...