- 5 Résultats
prix le plus bas: € 2,49, prix le plus élevé: € 5,11, prix moyen: € 3,90
1
Commander
sur alibris.co.uk
€ 5,11
CommanderLien sponsorisé
Mary Bragg & Andrew Bragg:

Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livres de poche

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Gebraucht, guter Zustand, Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking … Plus…

Frais d'envoiLivraison non-comprise Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
2
Commander
sur alibris.co.uk
€ 4,96
CommanderLien sponsorisé

Mary Bragg, Andrew Bragg:

Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livres de poche

2005, ISBN: 9780273663256

paperback, Gebraucht, guter Zustand, All orders are dispatched within 1 working day from our UK warehouse. Established in 2004, we are dedicated to recycling unwanted books on behalf of a… Plus…

Frais d'envoiLivraison non-comprise Ammanford, Carms, Goldstone Books
3
Commander
sur alibris.co.uk
€ 2,49
CommanderLien sponsorisé
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livres de poche

2005

ISBN: 9780273663256

Paperback, **Simply Brit** Shipped with Premium postal service within 24 hours from the UK with impressive delivery time. We have dispatched from our book depository; items of good condit… Plus…

Frais d'envoiLivraison non-comprise Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
4
Commander
sur alibris.co.uk
€ 2,63
CommanderLien sponsorisé
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livres de poche

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. Please expect some creasing to the spine and/or … Plus…

Frais d'envoiLivraison non-comprise Gloucester, GLOS, Reuseabook
5
Commander
sur alibris.co.uk
€ 4,33
CommanderLien sponsorisé
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livres de poche

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. Though second-hand, the book is still in very good shape. Minimal signs of usage may include very minor creasing on the co… Plus…

Frais d'envoiLivraison non-comprise Gloucester, GLOS, Reuseabook

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Bragg, M: Developing New Business Ideas: A step-by-step guide to creating new business ideas worth backing (Financial Times Series)

How do you take a promising thought and develop it into an enterprise worth backing? Developing New Business Ideas is an imaginative and interactive companion to converting creativity into successful enterprise.

Informations détaillées sur le livre - Bragg, M: Developing New Business Ideas: A step-by-step guide to creating new business ideas worth backing (Financial Times Series)


EAN (ISBN-13): 9780273663256
ISBN (ISBN-10): 0273663259
Livre de poche
Date de parution: 2005
Editeur: Rust, Rolf-Dieter
Poids: 0,566 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-10-10T15:46:50+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-02-18T14:50:02+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0273663259

ISBN - Autres types d'écriture:
0-273-66325-9, 978-0-273-66325-6
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: bragg, step step, pearson mary, andrew prentice
Titre du livre: idea, developing new business ideas, step, business guide, worth, financial times


< pour archiver...