- 5 Résultats
prix le plus bas: € 19,98, prix le plus élevé: € 39,95, prix moyen: € 32,13
1
Word Callers: Small-Group and One-to-One Interventions for Children Who Read but Don't Comprehend Kelly B Cartwright Author
Commander
sur BarnesandNoble.com
€ 31,25
CommanderLien sponsorisé

Word Callers: Small-Group and One-to-One Interventions for Children Who Read but Don't Comprehend Kelly B Cartwright Author - nouveau livre

ISBN: 9780325026930

Fast, effective, research-based interventions for struggling readers Have you ever zoned out during reading-pronounced the words, without processing their meaning? This is how word caller… Plus…

new in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
2
Word Callers - Kelly B Cartwright
Commander
sur BookDepository.com
€ 33,28
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

Kelly B Cartwright:

Word Callers - Livres de poche

ISBN: 9780325026930

Paperback, [PU: Heinemann Educational Books], Have you ever zoned out during reading--pronounced the words without processing their meaning? This is how "word callers" experience all read… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Word Callers: Small-Group and One-To-One Interventions for Children Who
Commander
sur BetterWorldBooks.com
€ 19,98
CommanderLien sponsorisé
Cartwright, Kelly B. / Duke, Nell K.:
Word Callers: Small-Group and One-To-One Interventions for Children Who "Read" But Don't Comprehend - livre d'occasion

2010

ISBN: 9780325026930

Softcover book. 160 pages. Published by Heinemann Educational Books (2010) Media > Book, [PU: Heinemann]

used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
4
Word Callers: Small-Group and One-To-One Interventions for Children Who
Commander
sur awesomebooks.com
£ 31,01
(environ € 36,18)
Envoi: € 3,491
CommanderLien sponsorisé
Kelly B. Cartwright:
Word Callers: Small-Group and One-To-One Interventions for Children Who "Read" But Don't Comprehend (Research-Informed Classroom) - nouveau livre

ISBN: 9780325026930

; Education Studies, Heinemann Educational Books

No. 9780325026930. Frais d'envoi3, (EUR 3.49)
5
Word Callers - Kelly B Cartwright; Nell K Duke
Commander
sur lehmanns.de
€ 39,95
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Kelly B Cartwright; Nell K Duke:
Word Callers - Livres de poche

2010, ISBN: 9780325026930

Small-Group and One-To-One Interventions for Children Who Read But Don't Comprehend, Buch, Softcover, [PU: Heinemann Educational Books], Heinemann Educational Books, 2010

Frais d'envoiVersand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00)

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Word Callers

Word Callers LC copy imperfect: 1 binder lacking (84 word cards (4 x 4 in.) + 60 picture cards (4 x 4 in.) + 1 matrix (2 frames x 2 frames). Full description

Informations détaillées sur le livre - Word Callers


EAN (ISBN-13): 9780325026930
ISBN (ISBN-10): 0325026939
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2010
Editeur: Heinemann Educational Books
160 Pages
Poids: 0,980 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2011-01-21T08:52:22+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-09-14T23:55:02+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0325026939

ISBN - Autres types d'écriture:
0-325-02693-9, 978-0-325-02693-0
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: duke, cartwright, nell, heinemann
Titre du livre: the group, how read word, don one, who but


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9780325037523 Word Callers Small-Group and One-to-One Interventions for Children Who Read But Don't Comprehend (Cartwright, Kelly B, PhD)


< pour archiver...