- 5 Résultats
prix le plus bas: € 0,86, prix le plus élevé: € 100,45, prix moyen: € 64,98
1
Commander
sur booklooker.de
€ 61,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Larkin, J.:

Strategic Reputation Risk Management - edition reliée, livre de poche

2003, ISBN: 9780333995549

[ED: Hardcover], [PU: Palgrave Macmillan / Palgrave Macmillan UK / Springer Palgrave Macmillan], Reputation is a commercially valuable asset. This book focuses upon how enhanced reputatio… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Commander
sur booklooker.de
€ 85,59
Envoi: € 2,701
CommanderLien sponsorisé

J. Larkin:

Strategic Reputation Risk Management - nouveau livre

2001, ISBN: 9780333995549

[ED: Buch], [PU: SPRINGER NATURE], Neuware - Reputation is a commercially valuable asset. This book focuses upon how enhanced reputation can contribute to commercial asset management thro… Plus…

Frais d'envoiVersand nach Deutschland. (EUR 2.70) AHA-BUCH GmbH
3
Strategic Reputation Risk Management
Commander
sur Orellfuessli.ch
CHF 104,00
(environ € 100,45)
Envoi: € 17,391
CommanderLien sponsorisé
Strategic Reputation Risk Management - nouveau livre

ISBN: 9780333995549

Reputation is a commercially valuable asset. This book focuses upon how enhanced reputation can contribute to commercial asset management through increased share price premium and competi… Plus…

Nr. A1003388433. Frais d'envoiLieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 Wochen, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.39)
4
Strategic Reputation Risk Management - J. Larkin
Commander
sur BookDepository.com
€ 76,03
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
J. Larkin:
Strategic Reputation Risk Management - edition reliée, livre de poche

ISBN: 9780333995549

Hardback, [PU: Palgrave Macmillan], This book focuses upon how enhanced reputation can contribute to commercial asset management through increased share price premium and competitive perf… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 1,01
(environ € 0,86)
Envoi: € 8,941
CommanderLien sponsorisé
Larkin, J:
Strategic Reputation Risk Management - edition reliée, livre de poche

2003, ISBN: 9780333995549

Palgrave Macmillan, 2003. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. Dust Jacket in… Plus…

Frais d'envoi EUR 8.94 Anybook Ltd

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Strategic Reputation Risk Management

Reputation is a commercially valuable asset. This book focuses upon how enhanced reputation can contribute to commercial asset management through increased share price premium and competitive performance, while reputation loss can significantly erode the ability of the business to successfully retain market share, maximize shareholder value, raise finance, manage debt, and remain independent. It provides practical models and checklists designed to plan reputation management and risk communication strategies.

Informations détaillées sur le livre - Strategic Reputation Risk Management


EAN (ISBN-13): 9780333995549
ISBN (ISBN-10): 0333995546
Version reliée
Date de parution: 2003
Editeur: Palgrave
288 Pages
Poids: 0,562 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-04-25T14:43:33+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-01-03T18:26:38+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0333995546

ISBN - Autres types d'écriture:
0-333-99554-6, 978-0-333-99554-9
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: strategic management, larkin
Titre du livre: strategic reputation risk management


Données de l'éditeur

Auteur: J. Larkin
Titre: Strategic Reputation Risk Management
Editeur: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan UK
276 Pages
Date de parution: 2002-10-30
London; GB
Langue: Anglais
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XII, 276 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Strategisches Management; Verstehen; business; corporate social responsibility; management; Risk Communication; risk management; Shareholder Value; strategy; Business Strategy and Leadership; Management; Risk Management; Management und Managementtechniken; Risikobewertung; EA; BC; EA

Introduction What's different about reputation today and why is there a sense of urgency? How to manage reputation risk Perception or reality? - a risky business The consumer awakes Expanding liabilities, science and the precautionary principle - the greatest risk of all? Corporate social responsibility - the new moral code for doing business? Appendices Index

Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9781349432523 Strategic Reputation Risk Management (J. Larkin)


< pour archiver...