- 5 Résultats
prix le plus bas: € 2,50, prix le plus élevé: € 16,92, prix moyen: € 6,94
1
Kellogg on Strategy - Concepts, Tools and Frameworks for Practitioners - D Dranove
Commander
sur BookDepository.com
€ 16,92
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
D Dranove:

Kellogg on Strategy - Concepts, Tools and Frameworks for Practitioners - edition reliée, livre de poche

ISBN: 9780471478553

Hardback, [PU: John Wiley & Sons Inc], Creating and sustaining a profitable business requires close adherence to the fundamentals of business strategy. Fortunately, the basics of business… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners - Dranove
Commander
sur Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 2,50
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé

Dranove:

Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners - Première édition

2005, ISBN: 9780471478553

Edition reliée

Wiley, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1. 240 Seiten, Publiziert: 2005-07-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.94 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Personalmanagement, Management, Busi… Plus…

Frais d'envoiDie angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners - Dranove
Commander
sur Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 2,73
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé
Dranove:
Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners - Première édition

2005

ISBN: 9780471478553

Edition reliée

Wiley, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1. 240 Seiten, Publiziert: 2005-07-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.94 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Personalmanagement, Management, Busi… Plus…

Frais d'envoiAuf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) MEDIMOPS
4
Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners - Dranove
Commander
sur Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 7,20
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé
Dranove:
Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners - Première édition

2005, ISBN: 9780471478553

Edition reliée

Wiley, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1. 240 Seiten, Publiziert: 2005-07-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.94 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Personalmanagement, Management, Busi… Plus…

Frais d'envoiAuf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ausverkauf
5
Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners - Dranove
Commander
sur Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 5,33
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé
Dranove:
Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners - Première édition

2005, ISBN: 9780471478553

Edition reliée

Wiley, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1. 240 Seiten, Publiziert: 2005-07-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.95 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Personalmanagement, Management, Busi… Plus…

Frais d'envoiAuf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) worldofbooksde

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners

Written for business executives and MBA students, Kellogg on Strategy is a practical guide to choosing the right strategy for your business and applying it correctly. Rather than covering the basics of strategy, this expert guide shows you how to use strategy effectively so your business can succeed. You'll learn to analyze your current competitive position, develop the perfect strategy to match your goals, and apply that strategy thoughtfully and effectively. Inside, you'll find expert guidance on: * Measuring your firm's competitive advantage * Analyzing opportunities and threats in your industry * Responding to a competitor's strategy and pricing * Coping with entry into new markets * Positioning your firm against the competition * Developing a sustainable, long-term competitive advantage * And much more

Informations détaillées sur le livre - Kellogg on Strategy: Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners


EAN (ISBN-13): 9780471478553
ISBN (ISBN-10): 0471478555
Version reliée
Date de parution: 2005
Editeur: Wiley
234 Pages
Poids: 0,417 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-11-17T10:43:00+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-03-22T19:41:43+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0471478555

ISBN - Autres types d'écriture:
0-471-47855-5, 978-0-471-47855-3
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: marciano, dran, david, marcianò
Titre du livre: kellog, frameworks, kellogg, your strategy needs


Données de l'éditeur

Auteur: David Dranove; Sonia Marciano
Titre: Kellogg on Strategy - Concepts, Tools, and Frameworks for Practitioners
Editeur: John Wiley & Sons
240 Pages
Date de parution: 2005-08-26
Poids: 0,424 kg
Langue: Anglais
25,90 € (DE)
No longer receiving updates
157mm x 236mm x 21mm

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Management und Managementtechniken; Business & Management; Führung; Management / Leadership; Management f. Führungskräfte; Wirtschaft u. Management; Management f. Führungskräfte

Written for business executives and MBA students, Kellogg on Strategy is a practical guide to choosing the right strategy for your business and applying it correctly. Rather than covering the basics of strategy, this expert guide shows you how to use strategy effectively so your business can succeed. You'll learn to analyze your current competitive position, develop the perfect strategy to match your goals, and apply that strategy thoughtfully and effectively. Inside, you'll find expert guidance on: * Measuring your firm's competitive advantage * Analyzing opportunities and threats in your industry * Responding to a competitor's strategy and pricing * Coping with entry into new markets * Positioning your firm against the competition * Developing a sustainable, long-term competitive advantage * And much more

< pour archiver...