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The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy: Bew Aooriacges - William Drake, Richard Adler
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William Drake, Richard Adler:

The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy: Bew Aooriacges - Livres de poche

ISBN: 0898432243

[SR: 1501472], Taschenbuch, [EAN: 9780898432244], Brookings Institution, Brookings Institution, Book, [PU: Brookings Institution], Brookings Institution, 58317011, Werbung, 58316011, Mark… Plus…

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The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - livre d'occasion

ISBN: 9780898432244

This book examines the changes in the commercial and political advertising systems prompted by the new interactive media, and significant issues raised by the new economics gaining consum… Plus…

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The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - nouveau livre

ISBN: 9780898432244

This book examines the changes in the commercial and political advertising systems prompted by the new interactive media, and significant issues raised by the new economics gaining consum… Plus…

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The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - Livres de poche

1998, ISBN: 9780898432244

Trade paperback, Gebraucht, sehr guter Zustand, Great condition for a used book! Minimal wear. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits world literacy!, [PU: Br… Plus…

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Détails sur le livre

Informations détaillées sur le livre - The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy: Bew Aooriacges


EAN (ISBN-13): 9780898432244
ISBN (ISBN-10): 0898432243
Livre de poche
Date de parution: 1998
Editeur: Aspen Institute

Livre dans la base de données depuis 2007-05-25T21:40:40+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2018-11-06T17:16:31+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0898432243

ISBN - Autres types d'écriture:
0-89843-224-3, 978-0-89843-224-4
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: adler, drake richard, william drake
Titre du livre: attention economy, future


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