ISBN: 9780941451710
AAHA Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library… Plus…
Biblio.co.uk |
1998, ISBN: 9780941451710
Amer Animal Hospital Assn, Gebundene Ausgabe, Publiziert: 1998-07-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.3 kg, Kundenmanagement, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… Plus…
amazon.de ThriftBooks-Chicago USA Gut Frais d'envoiGewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
1998, ISBN: 9780941451710
AAHA Press, 1998-07. Hardcover. Good., AAHA Press, 1998-07
Biblio.co.uk |
Client Satisfaction Pays : Quality Service for Practice Success by Carin A. Smith - livre d'occasion
1998, ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by American Animal Hospital Association Press (1998) Media >
BetterWorldBooks.com used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise Details... |
ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by Aaha Press Media > Book
BetterWorldBooks.com used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise Details... |
ISBN: 9780941451710
AAHA Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library… Plus…
Smith, Carin A. Brown, Stephen W. Wood, Steven D. Bronkesh, Sheryl J. Nelson, Anne-Marie:
Client Satisfaction Pays: Quality Service for Practice Success - edition reliée, livre de poche1998, ISBN: 9780941451710
Amer Animal Hospital Assn, Gebundene Ausgabe, Publiziert: 1998-07-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.3 kg, Kundenmanagement, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… Plus…
Client Satisfaction Pays : Quality Service for Practice Success by Carin A. Smith - livre d'occasion
1998, ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by American Animal Hospital Association Press (1998) Media >
ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by Aaha Press Media > Book
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - Client Satisfaction Pays: Quality Service for Practice Success
EAN (ISBN-13): 9780941451710
ISBN (ISBN-10): 0941451712
Version reliée
Date de parution: 1998
Editeur: Amer Animal Hospital Assn
Livre dans la base de données depuis 2007-10-10T20:22:52+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2022-08-01T22:53:33+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0941451712
ISBN - Autres types d'écriture:
0-941451-71-2, 978-0-941451-71-0
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: smith marie, woods sheryl, nelson anne, brown steven, stephen smith
Titre du livre: satisfaction, service
< pour archiver...