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Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group - edition reliée, livre de poche

2007, ISBN: 9780964238671

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2007, ISBN: 9780964238671

Hardcover, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Book, 0.41 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Subjects, 2007

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2007

ISBN: 9780964238671

Hardcover, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Book, 0.41 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Subjects, 2007

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2007, ISBN: 9780964238671

Hardcover, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Book, 0.41 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Subjects, 2007

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Détails sur le livre
Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group

Now that the Baby Boomer generation has reached the Middle Age of Aquarius, it is time marketers learned the new rules for connecting with America's largest, wealthiest and most important demographic cohort. Based on on-going national research by the Boomer Project, this book offers an insightful overview of Boomers today and then provides ten practical, tactical tips and techniques for improving your marketing efforts against Boomers.

Informations détaillées sur le livre - Boomer Consumer: Ten New Rules for Marketing to America's Largest, Wealthiest and Most Influential Group


EAN (ISBN-13): 9780964238671
ISBN (ISBN-10): 0964238675
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2007
Editeur: LINX CORP
218 Pages
Poids: 0,499 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2008-05-25T01:05:04+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-07-03T17:21:02+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 0964238675

ISBN - Autres types d'écriture:
0-9642386-7-5, 978-0-9642386-7-1
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: john martin, thornhill, matt
Titre du livre: largest, new rules, boomer, linx, the group, marketing consumer, john martin


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