Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche
2005, ISBN: 9781412908856
Hard cover, New., Sewn binding. Cloth over boards. 168 p. Leadership for Learning. In Stock. 100% Money Back Guarantee. Brand New, Perfect Condition, allow 4-14 business days for standard… Plus…
alibris.co.uk |
Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche
2006, ISBN: 9781412908856
Corwin Pr, 2006. Hardcover. New. 148 pages. 10.00x7.25x0.75 inches., Corwin Pr, 2006, 6
Biblio.co.uk |
2005, ISBN: 141290885X
Gebundene Ausgabe Bildungsstrategien und -politik, mit Schutzumschlag 11, [PU:Corwin]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
2005, ISBN: 9781412908856
A Guide for Instructional Leaders, Buch, Hardcover, [PU: Corwin Press Inc], Corwin Press Inc, 2005
lehmanns.de Frais d'envoiVersand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00) Details... |
Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche
ISBN: 9781412908856
hardback, [PU: SAGE Publications]
Blackwells.co.uk |
Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche
2005, ISBN: 9781412908856
Hard cover, New., Sewn binding. Cloth over boards. 168 p. Leadership for Learning. In Stock. 100% Money Back Guarantee. Brand New, Perfect Condition, allow 4-14 business days for standard… Plus…
P. Karen Murphy/ Patricia A. Alexander:
Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche2006, ISBN: 9781412908856
Corwin Pr, 2006. Hardcover. New. 148 pages. 10.00x7.25x0.75 inches., Corwin Pr, 2006, 6
2005
ISBN: 141290885X
Gebundene Ausgabe Bildungsstrategien und -politik, mit Schutzumschlag 11, [PU:Corwin]
2005, ISBN: 9781412908856
A Guide for Instructional Leaders, Buch, Hardcover, [PU: Corwin Press Inc], Corwin Press Inc, 2005
Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche
ISBN: 9781412908856
hardback, [PU: SAGE Publications]
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - Understanding How Students Learn
EAN (ISBN-13): 9781412908856
ISBN (ISBN-10): 141290885X
Version reliée
Date de parution: 2005
Editeur: Corwin Press Inc
148 Pages
Poids: 0,508 kg
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2008-05-02T16:47:10+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-09-05T22:49:37+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 141290885X
ISBN - Autres types d'écriture:
1-4129-0885-X, 978-1-4129-0885-6
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: alexander will, murphy patricia
Titre du livre: learning how learn, understanding how learn
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Dernier livre similaire:
9781483361307 Understanding How Students Learn (P. Karen Murphy; Patricia A. Alexander)
- 9781483361307 Understanding How Students Learn (P. Karen Murphy; Patricia A. Alexander)
- 9781483363479 Understanding How Students Learn (Patricia A. Alexander; P. Karen Murphy)
- 9781412908863 Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders (Murphy, P. Karen|Alexander, Patricia A.)
- Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders (Leadership for Learning Series) (English Edition) (Murphy, P. Karen, Alexander, Patricia A.)
< pour archiver...