- 5 Résultats
prix le plus bas: € 66,63, prix le plus élevé: € 96,06, prix moyen: € 81,43
1
Commander
sur alibris.co.uk
€ 85,60
CommanderLien sponsorisé
Murphy, P Karen, Dr., and Alexander, Patricia A:

Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche

2005, ISBN: 9781412908856

Hard cover, New., Sewn binding. Cloth over boards. 168 p. Leadership for Learning. In Stock. 100% Money Back Guarantee. Brand New, Perfect Condition, allow 4-14 business days for standard… Plus…

Frais d'envoiLivraison non-comprise Columbia, MD, GreatBookPricesLB2
2
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 88,12
(environ € 81,59)
Envoi: € 11,921
CommanderLien sponsorisé

P. Karen Murphy/ Patricia A. Alexander:

Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche

2006, ISBN: 9781412908856

Corwin Pr, 2006. Hardcover. New. 148 pages. 10.00x7.25x0.75 inches., Corwin Pr, 2006, 6

Frais d'envoi EUR 11.92 Revaluation Books
3
Commander
sur Achtung-Buecher.de
€ 96,06
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Murphy, P. Karen; Alexander, Patricia A.:
Understanding How Students Learn A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche

2005

ISBN: 141290885X

Gebundene Ausgabe Bildungsstrategien und -politik, mit Schutzumschlag 11, [PU:Corwin]

Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Commander
sur lehmanns.de
€ 77,25
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
P. Karen Murphy; Patricia A. Alexander:
Understanding How Students Learn - edition reliée, livre de poche

2005, ISBN: 9781412908856

A Guide for Instructional Leaders, Buch, Hardcover, [PU: Corwin Press Inc], Corwin Press Inc, 2005

Frais d'envoiVersand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00)
5
Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - Murphy, P. Karen
Commander
sur Blackwells.co.uk
£ 57,00
(environ € 66,63)
Envoi: € 7,601
CommanderLien sponsorisé
Murphy, P. Karen:
Understanding How Students Learn: A Guide for Instructional Leaders - edition reliée, livre de poche

ISBN: 9781412908856

hardback, [PU: SAGE Publications]

in stock. Frais d'envoiUnknown. (EUR 7.60) Blackwells.co.uk

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Understanding How Students Learn

Leaders cannot influence the quality of teaching unless they understand how to recognize really good teaching. The most significant challenge faced by most teachers is how best to facilitate the learning of students who fall behind. In order to move teaching to more effective strategies, leaders must learn how to explain how and why learner centered teaching will enhance the achievement of all students. This essential resource covers three core areas: 1) Understanding Recent Research on Learning; 2) Identifying the Characteristics of Effective Teaching, and 3) Overcoming Barriers to the Implementation of Learner Centered Teaching. Murphy and Alexander's book introduces readers to the research on learning and helps them develop an understanding of how different approaches to instruction are informed by research. This will be the textbook for the first course in the Leadership for Learning curriculum, Facilitating Effective Learning for All Students. The Leadership for Learning curriculum is a joint venture between AASA and Canter/Sylvan Learning to create a new educational administration program that will be available on-line and at universities, including Vanderbilt.

Informations détaillées sur le livre - Understanding How Students Learn


EAN (ISBN-13): 9781412908856
ISBN (ISBN-10): 141290885X
Version reliée
Date de parution: 2005
Editeur: Corwin Press Inc
148 Pages
Poids: 0,508 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2008-05-02T16:47:10+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-09-05T22:49:37+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 141290885X

ISBN - Autres types d'écriture:
1-4129-0885-X, 978-1-4129-0885-6
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: alexander will, murphy patricia
Titre du livre: learning how learn, understanding how learn


< pour archiver...