- 5 Résultats
prix le plus bas: € 1,89, prix le plus élevé: € 152,94, prix moyen: € 64,13
1
Medienforschung: Eine Einführung von Susanna Horning Priest (englisch) Taschenbuch - Susanna Horning Priest
Commander
sur ebay.de
€ 152,94
Envoi: € 11,541
CommanderLien sponsorisé
Susanna Horning Priest:

Medienforschung: Eine Einführung von Susanna Horning Priest (englisch) Taschenbuch - Livres de poche

ISBN: 9781412960977

By Susanna Horning Priest. Author Susanna Horning Priest. She holds a doctoral degree in communications from the University of Washington, a master's degree in sociology from the Universi… Plus…

98.4, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Frais d'envoiVersand zum Fixpreis, [SHT: Standardversand], RH11 *** London, [TO: Weltweit] (EUR 11.54) the_nile_uk_store
2
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - Susanna Horning Priest
Commander
sur BetterWorldBooks.com
€ 11,50
CommanderLien sponsorisé

Susanna Horning Priest:

Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - livre d'occasion

ISBN: 9781412960977

Emphasizing conceptual understanding rather than algebra, Doing Media Research: An Introduction provides comprehensive coverage of both quantitative and qualitative social science methods… Plus…

used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
3
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - Susanna Horning Priest
Commander
sur BetterWorldBooks.com
€ 9,55
CommanderLien sponsorisé
Susanna Horning Priest:
Doing Media Research : An Introduction by Susanna Horning Priest - livre d'occasion

ISBN: 9781412960977

Emphasizing conceptual understanding rather than algebra, Doing Media Research: An Introduction provides comprehensive coverage of both quantitative and qualitative social science methods… Plus…

used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
4
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 2,06
(environ € 1,89)
Envoi: € 7,971
CommanderLien sponsorisé
Priest, Prof Susanna Hornig:
Doing Media Research: An Introduction - Livres de poche

ISBN: 9781412960977

Paperback. Good., 2.5

Frais d'envoi EUR 7.97 World of Books Ltd
5
Doing Media Research - Susanna Hornig Priest
Commander
sur Blackwells.co.uk
£ 126,66
(environ € 144,76)
Envoi: € 7,431
CommanderLien sponsorisé
Susanna Hornig Priest:
Doing Media Research - Livres de poche

ISBN: 9781412960977

paperback, [PU: SAGE Publications]

in stock. Frais d'envoiUnknown. (EUR 7.43) Blackwells.co.uk

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Doing Media Research: An Introduction

Comprehensive and comprehensible, Doing Media Research is an accessible introduction to both qualitative and quantitative methods in media communication. Written in a straightforward and engaging style, this text takes the student through media research step-by-step. In order to provide students with a thorough understanding of the purpose and theories behind the various methodological approaches, the text is divided into four distinct sections: Part One lays out the foundations to each approach, Part Two describes the types of research questions and data collection required, Part Three details a range of quantitative approaches, and Part Four examines qualitative methods. Author Susanna Priest concludes with a discussion of special considerations for current media research including the feminist contribution, international and intercultural perspectives and new media technology. She also invites the reader to tackle issues such as ethics, objectivity, and the interpretation of data. Useful exercises are provided at the end of each chapter and there is a glossary which defines key terms and concepts.

Informations détaillées sur le livre - Doing Media Research: An Introduction


EAN (ISBN-13): 9781412960977
ISBN (ISBN-10): 1412960975
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: SAGE Publications, Inc
272 Pages
Poids: 0,454 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2009-03-09T16:36:42+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-02-14T15:23:11+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1412960975

ISBN - Autres types d'écriture:
1-4129-6097-5, 978-1-4129-6097-7
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: hornig, priest, horning
Titre du livre: doing, research, media res


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9780803972926 Doing Media Research: An Introduction (Susanna Hornig Priest)


< pour archiver...