2003, ISBN: 1578860709
[EAN: 9781578860708], Neubuch, [PU: R&L Education], nach der Bestellung gedruckt Neuware -Traditional professional development often incorporates methods not aligned with active learning.… Plus…
AbeBooks.de AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2003, ISBN: 9781578860708
R&L Education, Taschenbuch, 92 Seiten, Publiziert: 2003-11-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.33 kg, Philosophiegeschichte, Philosophie, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Internat… Plus…
amazon.de ErgodeBooks Ships From USA Gut Frais d'envoiAuf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
ISBN: 9781578860708
ISBN-13: 9781578860708, 978-1578860708. Teachers typically sit and listen to an expert who advocates hands-on learning for students but puts little of this talk into practice during the t… Plus…
ebay.de books--etc Frais d'envoiVersand zum Fixpreis, [SHT: Expressversand], GU12 *** Aldershot, [TO: Großbritannien, Antigua und Barbuda, Österreich, Belgien, Bulgarien, Republik Kroatien, Zypern, Tschechische Republik, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Deutschland, Griechenland, Ungarn, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Niederlande, Polen, Portugal, Rumänien, Slowakei, Slowenien, Spanien, Schweden, Australien, USA, Bahrain, Kanada, Brasilien, Japan, Neuseeland, China, Israel, Hongkong, Norwegen, Indonesien, Malaysia, Mexiko, Singapur, Südkorea, Schweiz, Taiwan, Thailand, Bangladesch, Belize, Bermuda, Bolivien, Barbados, Brunei Darussalam, Kaiman-Inseln, Dominica, Ecuador, Ägypten, Guernsey, Gibraltar, Guadeloupe, Grenada, Französisch-Guayana, Island, Jersey, Jordanien, Kambodscha, St. Kitts und Nevis, St. Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Macau, Monaco, Malediven, Montserrat, Martinique, Nicaragua, Oman, Pakistan, Peru, Paraguay, Réunion, Turks- und Caicosinseln, Aruba, Saudi-Arabi. (EUR 11.93) Details... |
How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model [Paperback] Fiszer, Edward P. - Livres de poche
2003, ISBN: 1578860709
[EAN: 9781578860708], Neubuch, [PU: R&L Education], New., Books
AbeBooks.de BennettBooksLtd, LOS ANGELES, CA, U.S.A. [52101753] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 35.78 Details... |
2003, ISBN: 9781578860708
R&L Education, 2003-12-20. Paperback. New., R&L Education, 2003-12-20, 6
Biblio.co.uk |
2003, ISBN: 1578860709
[EAN: 9781578860708], Neubuch, [PU: R&L Education], nach der Bestellung gedruckt Neuware -Traditional professional development often incorporates methods not aligned with active learning.… Plus…
Fiszer, Edward P.:
How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model - Livres de poche2003, ISBN: 9781578860708
R&L Education, Taschenbuch, 92 Seiten, Publiziert: 2003-11-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.33 kg, Philosophiegeschichte, Philosophie, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Internat… Plus…
ISBN: 9781578860708
ISBN-13: 9781578860708, 978-1578860708. Teachers typically sit and listen to an expert who advocates hands-on learning for students but puts little of this talk into practice during the t… Plus…
How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model [Paperback] Fiszer, Edward P. - Livres de poche
2003, ISBN: 1578860709
[EAN: 9781578860708], Neubuch, [PU: R&L Education], New., Books
2003, ISBN: 9781578860708
R&L Education, 2003-12-20. Paperback. New., R&L Education, 2003-12-20, 6
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Informations détaillées sur le livre - How Teachers Learn Best, An Ongoing Professional Development Model
EAN (ISBN-13): 9781578860708
ISBN (ISBN-10): 1578860709
Livre de poche
Date de parution: 2003
Editeur: R&L Education
96 Pages
Poids: 0,154 kg
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2007-04-25T06:55:28+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-06-09T22:28:43+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1578860709
ISBN - Autres types d'écriture:
1-57886-070-9, 978-1-57886-070-8
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: fisz
Titre du livre: how teachers learn best ongoing professional development model ongoing professional development model, fiszer
< pour archiver...