- 2 Résultats
prix le plus bas: € 24,95, prix le plus élevé: € 1.350,24, prix moyen: € 687,60
1
Commander
sur
(environ € 24,95)
CommanderLien sponsorisé
Chen, Jim X.; Chen, Chunyang:

Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - Livres de poche

2009, ISBN: 1848822006, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: SPRINGER VERLAG GMBH, 416 Seiten, L=189mm, B=246mm, H=22mm, Gew.=739gr, [GR: 26320 - TB/Informatik], [SW: - Computers - Language… Plus…

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - Jim X. Chen, Chunyang Chen
Commander
sur amazon.co.uk
£ 999,11
(environ € 1.350,24)
Envoi: € 6,751
CommanderLien sponsorisé

Jim X. Chen, Chunyang Chen:

Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - Livres de poche

ISBN: 1848822006

Perfect Paperback, [EAN: 9781848822009], Springer Verlag Gmbh, Springer Verlag Gmbh, Book, [PU: Springer Verlag Gmbh], Springer Verlag Gmbh, 14160001, Graphics & Multimedia, 269678, Progr… Plus…

  - Gebraucht Frais d'envoiEuropa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt. (EUR 6.75) -Daily Deal-

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d

The second edition of this successful text includes 3 new chapters as well as being thoroughly updated and enhanced throughout. Features: (1) Presents a shortcut to 3D graphics theory, and serves as a concise guide to both theory and programming, (2) Covers JOGL, a vehicle of 3D graphics programming in Java, (3) The 3 new chapters cover Vertex and Pixel Shader, Cg in JOGL Programming and an Introduction to 3D Graphics Games, (4) Provides a new appendix for Basic Mathematics for 3D Graphics, (5) Incorporates numerous practical examples and exercises, (6) Introduces and describes Java3D, a shortcut to high-level 3D graphics APIs in Java, (7) Provides readers with comprehensive samples in JOGL and Java3D, (8) Offers a supplementary website with updates, sample programs, figures and instructions for setting up the OpenGL programming environment. Written by two leaders in 3D graphics, virtual experience and statistical data visualization, this text/reference is a comprehensive, yet concise volume intended for software developers, students and scientists. TOC:Introduction.- Transformation and Viewing.- Color and Lighting.- Blending and Texture Mapping.- Curved Models.- Vertex Shading, Pixel Shading and Parallel Processing.- Cg Programming.- Programming in Java3D.- Advanced Topics.- Appendix A: Basic Mathematics for 3D Computer Graphics.

Informations détaillées sur le livre - Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d


EAN (ISBN-13): 9781848822009
ISBN (ISBN-10): 1848822006
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: SPRINGER VERLAG GMBH
416 Pages
Poids: 0,739 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2012-02-29T12:44:35+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2015-10-08T01:45:28+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 1848822006

ISBN - Autres types d'écriture:
1-84882-200-6, 978-1-84882-200-9


< pour archiver...