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Conjoint Measurement : Methods and Applications - Gustafsson, Anders [Herausgeber] ; Herrmann, Andreas [Herausgeber] ; Huber, Frank [Herausgeber]
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Gustafsson, Anders [Herausgeber] ; Herrmann, Andreas [Herausgeber] ; Huber, Frank [Herausgeber]:

Conjoint Measurement : Methods and Applications - edition reliée, livre de poche

2007, ISBN: 3540714030

[EAN: 9783540714033], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 3.15], [PU: Springer Berlin Heidelberg, Berlin, Heidelberg], MATHEMATIK / STATISTIK GEOMETRIE ZEICHNEN EMPIRIE, 24cm VII.; 373. H… Plus…

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Conjoint Measurement - Gustafsson, Anders / Herrmann, Andreas / Huber, Frank (eds.)
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Gustafsson, Anders / Herrmann, Andreas / Huber, Frank (eds.):

Conjoint Measurement - edition reliée, livre de poche

ISBN: 9783540714033

[ED: Hardcover], [PU: Springer / Springer Berlin Heidelberg / Springer, Berlin], This fascinating book covers all the recent developments in conjoint analysis. Leading scientists present … Plus…

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Conjoint Measurement - Gustafsson, Anders Herrmann, Andreas Huber, Frank
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Gustafsson, Anders Herrmann, Andreas Huber, Frank:
Conjoint Measurement - edition reliée, livre de poche

2007

ISBN: 9783540714033

[ED: Gebunden], [PU: Springer Berlin Heidelberg], Latest developments in conjoint analysis which is the most important multivariate technique in marketing Covers all hot topics in the fie… Plus…

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Conjoint Measurement: Methods and Applications - edition reliée, livre de poche

2007, ISBN: 9783540714033

Springer, 2007-11-28. 4th. Hardcover. Used:Good., Springer, 2007-11-28, 0

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Conjoint Measurement - Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber
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Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber:
Conjoint Measurement - edition reliée, livre de poche

2007, ISBN: 9783540714033

Methods and Applications, Buch, Hardcover, 4th ed. 2007, [PU: Springer Berlin], Springer Berlin, 2007

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Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Conjoint Measurement

This fascinating book covers all the recent developments in conjoint analysis. Leading scientists present different aspects of the theory and applications of this technique. A wide variety of models, techniques, and applications are discussed, including normative models that maximize return, extension of choice-based conjoint simulations, latent class, hierarchical Bayes modeling, new choice simulators, and normative models for representing competitive actions and reactions (based on game theory).

Informations détaillées sur le livre - Conjoint Measurement


EAN (ISBN-13): 9783540714033
ISBN (ISBN-10): 3540714030
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2007
Editeur: Springer Berlin
373 Pages
Poids: 0,694 kg
Langue: eng/Englisch

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ISBN/EAN: 3540714030

ISBN - Autres types d'écriture:
3-540-71403-0, 978-3-540-71403-3
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: huber andreas, frank andreas, herrmann andreas, andreas fran, gustafsson, will anders, andre herrmann, herausgeber
Titre du livre: oder, gustafsson, anders and, method and measurement


Données de l'éditeur

Auteur: Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber
Titre: Conjoint Measurement - Methods and Applications
Editeur: Springer; Springer Berlin
373 Pages
Date de parution: 2007-09-19
Berlin; Heidelberg; DE
Imprimé / Fabriqué en
Poids: 0,733 kg
Langue: Anglais
139,09 € (DE)
142,99 € (AT)
153,50 CHF (CH)
POD
VIII, 373 p. 39 illus.

BB; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Evaluation; Mapping; Market research; Sales; Simulation; calculus; design; development; e-learning; game theory; marketing; modeling; optimization; preference measurement; utility theory; Statistics for Business, Management, Economics, Finance, Insurance; Management; Marketing; Statistics in Business, Management, Economics, Finance, Insurance; Management; Wahrscheinlichkeitsrechnung und Statistik; Wirtschaftswissenschaft, Finanzen, Betriebswirtschaft und Management; Management und Managementtechniken; BB; BC; EA

Conjoint Analysis as an Instrument of Market Research Practice.- Measurement of Price Effects with Conjoint Analysis: Separating Informational and Allocative Effects of Price.- Market Simulation Using a Probabilistic Ideal Vector Model for Conjoint Data.- A Comparison of Conjoint Measurement with Self-Explicated Approaches.- Non-geometric Plackett-Burman Designs in Conjoint Analysis.- On the Influence of the Evaluation Methods in Conjoint Design - Some Empirical Results.- Evolutionary Conjoint.- The Value of Extent-of-Preference Information in Choice-Based Conjoint Analysis.- A Multi-trait Multi-method Validity Test of Partworth Estimates.- Conjoint Preference Elicitation Methods in the Broader Context of Random Utility Theory Preference Elicitation Methods.- Conjoint Choice Experiments: General Characteristics and Alternative Model Specifications.- Optimization-Based and Machine-Learning Methods for Conjoint Analysis: Estimation and Question Design.- The Combinatorial Structure of Polyhedral Choice Based Conjoint Analysis.- Using Conjoint Choice Experiments to Model Consumer Choices of Product Component Packages.- Latent Class Models for Conjoint Analysis.- A Generalized Normative Segmentation Methodology Employing Conjoint Analysis.- Dealing with Product Similarity in Conjoint Simulations.- Sales Forecasting with Conjoint Analysis by Addressing Its Key Assumptions with Sequential Game Theory and Macro-Flow Modeling.

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