2009, ISBN: 3639221257
[EAN: 9783639221251], Neubuch, [PU: VDM Verlag, Germany], Language: English. Brand new Book. The present study represents the first attempt to develop a reliable and valid emotion scale t… Plus…
AbeBooks.de The Book Depository EURO, London, United Kingdom [60485773] [Rating: 3 (von 5)] NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 6.70 Details... |
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12926431, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Plus…
amazon.co.uk |
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12885086, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Plus…
amazon.co.uk |
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.36 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, … Plus…
amazon.de |
2009, ISBN: 9783639221251
Paperback, Neubuch, BRAND NEW BOOK! Shipped within 24-48 hours. Normal delivery time is 5-12 days. Please note some orders may be shipped from UK with same delivery timeframe, ***NO EXPED… Plus…
alibris.co.uk |
2009, ISBN: 3639221257
[EAN: 9783639221251], Neubuch, [PU: VDM Verlag, Germany], Language: English. Brand new Book. The present study represents the first attempt to develop a reliable and valid emotion scale t… Plus…
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12926431, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Plus…
2009
ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12885086, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Plus…
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.36 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, … Plus…
2009, ISBN: 9783639221251
Paperback, Neubuch, BRAND NEW BOOK! Shipped within 24-48 hours. Normal delivery time is 5-12 days. Please note some orders may be shipped from UK with same delivery timeframe, ***NO EXPED… Plus…
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants
EAN (ISBN-13): 9783639221251
ISBN (ISBN-10): 3639221257
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: VDM Verlag Dr. Müller
104 Pages
Poids: 0,171 kg
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2008-07-31T11:58:05+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2021-12-27T20:26:10+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3639221257
ISBN - Autres types d'écriture:
3-639-22125-7, 978-3-639-22125-1
Autres types d'écriture et termes associés:
Titre du livre: full service, emotions
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Dernier livre similaire:
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants by Heesup Han (2009-12-21) (Heesup Han)
< pour archiver...