- 5 Résultats
prix le plus bas: € 33,99, prix le plus élevé: € 59,58, prix moyen: € 45,79
1
Online Marketing in China and Germany / A Cross-Cultural Analysis / Maria Prüß / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller / EAN 9783639221718 - Prüß, Maria
Commander
sur booklooker.de
€ 45,42
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Prüß, Maria:

Online Marketing in China and Germany / A Cross-Cultural Analysis / Maria Prüß / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller / EAN 9783639221718 - Livres de poche

ISBN: 9783639221718

[ED: Taschenbuch], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet use… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
2
Online Marketing in China and Germany - Prüß, Maria
Commander
sur booklooker.de
€ 33,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

Prüß, Maria:

Online Marketing in China and Germany - Livres de poche

2009, ISBN: 9783639221718

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet users… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Online Marketing in China and Germany - Maria Pruss
Commander
sur BookDepository.com
€ 59,58
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Maria Pruss:
Online Marketing in China and Germany - Livres de poche

ISBN: 9783639221718

Paperback, [PU: VDM Verlag], Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet users in the 'Middle K… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
Online Marketing in China and Germany - Pruess, Maria
Commander
sur booklooker.de
€ 40,95
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Pruess, Maria:
Online Marketing in China and Germany - edition reliée, livre de poche

2013, ISBN: 9783639221718

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Recent years have witnessed t… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) Moluna GmbH
5
Online Marketing in China and Germany - Maria Prüß
Commander
sur Hugendubel.de
€ 48,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Maria Prüß:
Online Marketing in China and Germany - Livres de poche

ISBN: 9783639221718

*Online Marketing in China and Germany* - A Cross-Cultural Analysis / Taschenbuch für 48.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medien > Bücher nein Buch (k… Plus…

Frais d'envoiShipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Online Marketing in China and Germany

Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet users in the 'Middle Kingdom'. This combination makes China one of the most promising online markets for international companies. As China is Germany's most important Asian trading partner, many German companies are now attempting to market their products and services online to Chinese consumers. However, one obstacle to online marketing in this unique environment is the issue of culture. The focus of this study is to investigate possible cultural differences between Chinese and German consumers and to analyse their effect on perceptions of online marketing. The aim is to help German companies build a successful online presence in the Chinese market by determining the degree of standardization and adaptation required.

Informations détaillées sur le livre - Online Marketing in China and Germany


EAN (ISBN-13): 9783639221718
ISBN (ISBN-10): 3639221710
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: VDM Verlag Dr. Müller
96 Pages
Poids: 0,158 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2010-01-09T12:57:33+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-02-18T16:08:20+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3639221710

ISBN - Autres types d'écriture:
3-639-22171-0, 978-3-639-22171-8
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: pruess, prüß, hofstede, prüss maria, prus prus
Titre du livre: online marketing, china and germany, germany cross


< pour archiver...