- 5 Résultats
prix le plus bas: € 74,81, prix le plus élevé: € 116,93, prix moyen: € 91,47
1
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism - Lindsey Conner
Commander
sur AbeBooks.de
€ 98,44
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Lindsey Conner:

Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism - Livres de poche

2010, ISBN: 3639229371

[EAN: 9783639229370], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], PÄDAGOGIK LEARNING METACOGNITION CONSTRUCTIVISM ETHICAL ISSUES SOCIAL PEDAGOGY CASE STUDIES, Autor/Autorin: Conner LindseyAssoc… Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
2
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies - Conner, Lindsey
Commander
sur Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 116,93
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé

Conner, Lindsey:

Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies - Livres de poche

2010, ISBN: 9783639229370

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 264 Seiten, Publiziert: 2010-01-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.86 kg, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Film, Kunst & Kultur, Schule & Lern… Plus…

Gut Frais d'envoiGewöhnlich versandfertig in 6 bis 10 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
3
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies - Conner, Lindsey
Commander
sur Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 74,81
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé
Conner, Lindsey:
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies - Livres de poche

2010

ISBN: 9783639229370

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 264 Seiten, Publiziert: 2010-01-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.86 kg, Sozialwissenschaft, Kategorien, Bücher, Film, Kunst & Kultur, Schule & Lern… Plus…

Frais d'envoiAuf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) averdo24
4
Commander
sur alibris.co.uk
€ 83,71
CommanderLien sponsorisé
Lindsey Conner:
Learning About Socialethical Issues Using Evaluative Constructivism Case Studies - Livres de poche

2001, ISBN: 9783639229370

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Plus…

Frais d'envoiLivraison non-comprise Fairford, GLOUCESTERSHIRE, Books2anywhere
5
Commander
sur AbeBooks.de
€ 83,44
Envoi: € 1,741
CommanderLien sponsorisé
Lindsey Conner:
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism - Livres de poche

2010, ISBN: 3639229371

[EAN: 9783639229370], Neubuch, [PU: VDM Verlag], PRINT ON DEMAND Book; New; Fast Shipping from the UK., Books

NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 1.74 Ria Christie Collections, Uxbridge, United Kingdom [59718070] [Rating: 5 (von 5)]

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies

This book describes a case study investigation about how 18 year olds learn about the social and ethical issues associated with cancer. In this classroom, students were guided through a range of interactive participatory activities, conducted research and wrote essays to demonstrate their understanding. They were also supported to consider their use of learning strategies. The term Evaluative Constructivism is used to describe the introspective learning processes they used and how this theoretical idea relates to the range of intentions and decisions about learning they demonstrated. The book also discusses how teaching can potentially influence the effectiveness of learning through an evaluative constructivist approach. The importance of this study is that while it acknowledges the importance of the individual in self-regulation and responsibility for learning, it also values the influence of social factors, significant others (especially teachers) and the learning environment which includes resources, in the learning process.

Informations détaillées sur le livre - Learning about Social-ethical Issues using Evaluative Constructivism: Case Studies


EAN (ISBN-13): 9783639229370
ISBN (ISBN-10): 3639229371
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2010
Editeur: VDM Verlag Dr. Müller
264 Pages
Poids: 0,409 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2010-06-28T10:04:59+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-07-17T10:53:39+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3639229371

ISBN - Autres types d'écriture:
3-639-22937-1, 978-3-639-22937-0
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: lindsey, conner
Titre du livre: ethical studies, constructivism, social studies, issues studies


< pour archiver...