Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention : Investigating perceptions of 2010 Fifa World Cup television advertisements for a sample of South African students - Livres de poche
2012, ISBN: 3848486822
[EAN: 9783848486823], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware -In a culture saturated by media messages, what truly makes an advertisement sta… Plus…
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2012, ISBN: 9783848486823
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Josia… Plus…
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[EAN: 9783848486823], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], MEDIEN KOMMUNIKATION SOUTH AFRICA 2010 FIFA WORLD CUP TELEVISION ADVERTISING, Dieser Artikel ist ein Print on Demand … Plus…
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2012, ISBN: 9783848486823
LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 80 Seiten, Publiziert: 2012-04-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.28 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft,… Plus…
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2010, ISBN: 3848486822
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention ab 48.99 € als Taschenbuch: Investigating perceptions of 2010 Fifa World Cup television advertisements for a sample of S… Plus…
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2012
ISBN: 3848486822
[EAN: 9783848486823], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], MEDIEN KOMMUNIKATION SOUTH AFRICA 2010 FIFA WORLD CUP TELEVISION ADVERTISING, Dieser Artikel ist ein Print on Demand … Plus…
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2012, ISBN: 9783848486823
LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 80 Seiten, Publiziert: 2012-04-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.28 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft,… Plus…
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Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Informations détaillées sur le livre - Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention: Investigating perceptions of 2010 Fifa World Cup television advertisements for a sample of South African students
EAN (ISBN-13): 9783848486823
ISBN (ISBN-10): 3848486822
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Livre de poche
Date de parution: 2010
Editeur: LAP LAMBERT Academic Publishing
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ISBN/EAN: 3848486822
ISBN - Autres types d'écriture:
3-8484-8682-2, 978-3-8484-8682-3
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