- 5 Résultats
prix le plus bas: € 7,78, prix le plus élevé: € 113,20, prix moyen: € 47,05
1
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - Ritter Frank, E., Josef Nerb  und Erno Lehtinen
Commander
sur booklooker.de
€ 26,90
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé
Ritter Frank, E., Josef Nerb und Erno Lehtinen:

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - edition reliée, livre de poche

2007, ISBN: 9780195178845

[PU: Oxford University Press], 238 Seiten Gebundene Ausgabe, Größe: 25.4 x 2 x 17.8 cm Gebrauchs- und Lagerspuren. Außen: verschmutzt, zerkratzt. 3454612/3 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, … Plus…

Frais d'envoiVersand nach Deutschland. (EUR 3.00) Buchpark GmbH
2
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 8,46
(environ € 7,78)
Envoi: € 34,951
CommanderLien sponsorisé

Ritter, Frank E. [Editor]; Nerb, Josef [Editor]; Lehtinen, Erno [Editor]; O'Shea, Timothy M. [Editor];:

In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures, 2) - edition reliée, livre de poche

2007, ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, 7/30/2007. 1. Hardcover. Very Good. Very Good Condition - May show some limited signs of wear and may have a remainder mark. Pages and dust cover are intact and… Plus…

Frais d'envoi EUR 34.95 Spellbound
3
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 79,56
(environ € 73,12)
Envoi: € 36,511
CommanderLien sponsorisé
Ritter, Frank E. [Editor]; Nerb, Josef [Editor]; Lehtinen, Erno [Editor]; O'Shea, Timothy M. [Editor];:
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures, 2) - edition reliée, livre de poche

2007

ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, 2007-07-30. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Oxford University Press, 2007-07-30, 6

Frais d'envoi EUR 36.51 GridFreed LLC
4
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 15,53
(environ € 14,26)
Envoi: € 19,281
CommanderLien sponsorisé
Editor-Frank E. Ritter; Editor-Josef Nerb; Editor-Erno Lehtinen; Editor-Timothy M. O'Shea:
In Order to Learn: How the Sequence of Topics Influences Learning (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures) - edition reliée, livre de poche

2007, ISBN: 9780195178845

Oxford University Press, USA, 2007-07-30. Hardcover. Good., Oxford University Press, USA, 2007-07-30, 2.5

Frais d'envoi EUR 19.28 Ergodebooks
5
In Order to Learn - Frank E. Ritter; Josef Nerb; Erno Lehtinen; Timothy O'Shea
Commander
sur lehmanns.de
€ 113,20
Envoi: € 9,951
CommanderLien sponsorisé
Frank E. Ritter; Josef Nerb; Erno Lehtinen; Timothy O'Shea:
In Order to Learn - edition reliée, livre de poche

2007, ISBN: 9780195178845

How the sequence of topics influences learning, Buch, Hardcover, [PU: Oxford University Press Inc], Oxford University Press Inc, 2007

Frais d'envoiVersand in 10-20 Tagen. (EUR 9.95)

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
In Order to Learn

The order that material, for both facts and skills, is presented or explored by a learner can strongly influence what is learned, how fast performance increases, and sometimes, even that the material is learned at all. In this volume, the contributors argue that these effects are more pervasive and important than they have been treated. They explore some of the foundational topics in this area of intersection between psychology, machine learning, AI, cognitive modeling, education, and instructional design. They include case studies and present numerous questions that will lead to further research projects and provide food for thought for professionals working in these disciplines.

Informations détaillées sur le livre - In Order to Learn


EAN (ISBN-13): 9780195178845
ISBN (ISBN-10): 019517884X
Version reliée
Date de parution: 2007
Editeur: Oxford University Press Inc
501 Pages
Poids: 0,709 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-06-07T07:34:26+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-12-20T18:20:10+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780195178845

ISBN - Autres types d'écriture:
0-19-517884-X, 978-0-19-517884-5
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: josef pölzleitner, ritter, lehtinen, frank josef, shea, timothy, six josef, dieter schröder
Titre du livre: influences, learning how learn, order learn, architecture and order, model, cognitive architecture, architectur, architecture sequences, the order the, zero sequence, models influence, architecture topic, topics


< pour archiver...