- 5 Résultats
prix le plus bas: € 3,47, prix le plus élevé: € 8,51, prix moyen: € 6,83
1
Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - Trafton, Paul R. / Thiessen, Diane / Trafton
Commander
sur BetterWorldBooks.com
$ 3,95
(environ € 3,47)
CommanderLien sponsorisé
Trafton, Paul R. / Thiessen, Diane / Trafton:

Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - livre d'occasion

ISBN: 9780325001265

"I highly recommend this book for primary teachers. It contains many strategies for helping young children learn basic skills." - Teaching Children Mathematics Read a sample c… Plus…

  - Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
2
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 8,67
(environ € 7,74)
Envoi: € 12,761
CommanderLien sponsorisé

Thiessen, Diane; Trafton, Paul R.:

Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - Livres de poche

1999, ISBN: 9780325001265

Heinemann Educational Books, 1999. Paperback. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust … Plus…

Frais d'envoi EUR 12.76 ThriftBooks
3
Learning Through Problems : Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers by Diane, Trafton, Paul R. Thiessen - Diane, Trafton, Paul R. Thiessen
Commander
sur BetterWorldBooks.com
€ 7,97
CommanderLien sponsorisé
Diane, Trafton, Paul R. Thiessen:
Learning Through Problems : Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers by Diane, Trafton, Paul R. Thiessen - livre d'occasion

ISBN: 9780325001265

Learning Through Problems describes a powerful approach to mathematics instruction that honors children's thinking and sense-making ability. Media > Book, [PU: Heinemann]

used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
4
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 7,21
(environ € 6,44)
Envoi: € 8,931
CommanderLien sponsorisé
Thiessen, Diane, Trafton, Paul R:
Learning Through Problems : Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - livre d'occasion

ISBN: 9780325001265

Heinemann. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects., Heinemann, 3

Frais d'envoi EUR 8.93 Better World Books
5
Commander
sur Biblio.co.uk
$ 9,53
(environ € 8,51)
Envoi: € 18,761
CommanderLien sponsorisé
Paul R. Trafton; Diane Thiessen:
Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - Livres de poche

1999, ISBN: 9780325001265

Heinemann, 1999-03-30. Paperback. Good., Heinemann, 1999-03-30, 2.5

Frais d'envoi EUR 18.76 Ergodebooks

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers

Learning Through Problems describes a powerful approach to mathematics instruction that honors children's thinking and sense-making ability.

Informations détaillées sur le livre - Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers


EAN (ISBN-13): 9780325001265
ISBN (ISBN-10): 032500126X
Livre de poche
Date de parution: 1999
Editeur: HISTORY INK BOOKS
128 Pages
Poids: 0,313 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2008-03-04T15:12:11+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-07-22T13:58:54+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780325001265

ISBN - Autres types d'écriture:
0-325-00126-X, 978-0-325-00126-5
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: thies, thiessen, trafton, paul thießen
Titre du livre: teachers primary, learning strategies


< pour archiver...