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Boyd-barrett, Oliver:

Media, Knowledge and Power - Première édition

1986, ISBN: 0415058740

Livres de poche

[EAN: 9780415058742], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Taylor & Francis Ltd], 1986. 1st Edition. Paperback. These readings reflect the current interest in the possible effects that communic… Plus…

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Oliver Boyd-Barrett~Peter Braham:

Media Knowledge and Power - Première édition

1986, ISBN: 0415058740

Livres de poche

[EAN: 9780415058742], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Routledge,an imprint of Taylor &], 1986. 1st Edition. Paperback. These readings reflect the current interest in the possible effects t… Plus…

IRL - IrlandeNOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 2.00 Kennys Bookshop and Art Galleries Ltd., Galway, GY, Ireland [756279] [Rating: 5 (von 5)]
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Oliver Boyd-Barrett:
Media, Knowledge and Power - Livres de poche

ISBN: 9780415058742

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Boyd-Barrett, Oliver; Braham, Peter:
Media, Knowledge and Power - Livres de poche

1986, ISBN: 0415058740

[EAN: 9780415058742], [PU: Routledge], Business & Economics|Industries|Media & Communications Industries, Language Arts & Disciplines|Linguistics, Language Arts & Disciplines|Communicatio… Plus…

Frais d'envoi EUR 7.49 madelyns books, suffolk, United Kingdom [51960763] [Rating: 5 (von 5)]
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Boyd-Barrett, Oliver [Editor]; Braham, Peter [Editor];:
Media, Knowledge and Power - Livres de poche

ISBN: 9780415058742

Routledge, 1986-11-28. paperback. New. 5x1x8. Brand New Book in Publishers original Sealing, Routledge, 1986-11-28, 6

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Détails sur le livre
Media, Knowledge and Power

These readings reflect the current interest in the possible effects that communications media may have upon children's studies and cognition, and upon how children are likely to respond to education and educational media.

Informations détaillées sur le livre - Media, Knowledge and Power


EAN (ISBN-13): 9780415058742
ISBN (ISBN-10): 0415058740
Livre de poche
Date de parution: 1986
Editeur: ROUTLEDGE CHAPMAN & HALL
496 Pages
Poids: 0,567 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-09-22T17:52:10+02:00 (Zurich)
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ISBN/EAN: 9780415058742

ISBN - Autres types d'écriture:
0-415-05874-0, 978-0-415-05874-2
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: bar, francis barrett, braham, oliver, boyd barrett, bär
Titre du livre: media power, knowledge power, communications media


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