- 5 Résultats
prix le plus bas: € 4,54, prix le plus élevé: € 35,77, prix moyen: € 24,21
1
Market Intelligence: How and Why Organizations use Market Research (Market Research in Practice Series) - Martin Callingham
Commander
sur awesomebooks.com
£ 23,43
(environ € 27,26)
Envoi: € 3,481
CommanderLien sponsorisé
Martin Callingham:

Market Intelligence: How and Why Organizations use Market Research (Market Research in Practice Series) - nouveau livre

ISBN: 9780749442019

One of the biggest problems facing organisations that commission market research is ensuring that they get the research they want and that the research is relevant to the organisation. … Plus…

No. 9780749442019. Frais d'envoi97, (EUR 3.48)
2
Gebr. - Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research (Market Research in Practice Series)
Commander
sur medimops.de
€ 4,54
CommanderLien sponsorisé
Gebr. - Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research (Market Research in Practice Series) - livre d'occasion

2004, ISBN: 9780749442019

Letzte Aktualisierung am: 27.02.19 08:46:06 Binding: Taschenbuch, Label: Kogan Page, Publisher: Kogan Page, NumberOfItems: 1, PackageQuantity: 1, medium: Taschenbuch, numberOfPages: 240, … Plus…

  - Nr. M00749442018UsedGood. Frais d'envoiVersandkostenfrei ab einem Warenkorbwert von 10€, 1-3 Tage, zzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
3
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - Martin Callingham
Commander
sur BarnesandNoble.com
$ 22,77
(environ € 19,92)
CommanderLien sponsorisé
Martin Callingham:
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - Livres de poche

ISBN: 9780749442019

Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research Market-Intelligence~~MARTIN-CALLINGHAM Business>Marketing Strategies>Marketing Strategies Paperback, Kogan Page, Ltd.

  - new Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
4
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research
Commander
sur Indigo.ca
C$ 48,19
(environ € 33,55)
CommanderLien sponsorisé
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - nouveau livre

ISBN: 9780749442019

* Part of the new Market Research in Practice series published in association with the Market Research Society [MRS] Books > Business > Business Skills > Marketing List_Books, [PU: Kogan… Plus…

new in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
5
Market Intelligence
Commander
sur Booksamillion.com
$ 37,99
(environ € 35,77)
CommanderLien sponsorisé
Market Intelligence - nouveau livre

ISBN: 9780749442019

Find Market Intelligence by Martin Callingham in Paperback and other formats in Business & Economics > Marketing - Research. Media > Books new, Kogan Page

Frais d'envoiZzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research

* Part of the new Market Research in Practice series published in association with the Market Research Society [MRS]

Informations détaillées sur le livre - Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research


EAN (ISBN-13): 9780749442019
ISBN (ISBN-10): 0749442018
Livre de poche
Date de parution: 2004
Editeur: Kogan Page
232 Pages
Poids: 0,381 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-10-28T23:13:36+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-07-20T14:01:13+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780749442019

ISBN - Autres types d'écriture:
0-7494-4201-8, 978-0-7494-4201-9
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: callingham, debriefing, martin page
Titre du livre: intelligence, market research practice, research organizations, how research


< pour archiver...