- 4 Résultats
prix le plus bas: € 24,14, prix le plus élevé: € 24,14, prix moyen: € 24,14
1
Winning Strategies for the Indian Market - Dayal-Gulati, Anuradha; Jain, Dipak, C.
Commander
sur
(environ € 24,14)
CommanderLien sponsorisé
Dayal-Gulati, Anuradha; Jain, Dipak, C.:

Winning Strategies for the Indian Market - nouveau livre

2010, ISBN: 0749461241

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: Kogan Page, 238 Seiten, XII Seiten, 238 Seiten, L=228mm, B=153mm, H=20mm, Gew.=371gr, [GR: 17880 - HC/Wirtschaft International], … Plus…

Sofort lieferbar Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2

Dayal-Gulati Anuradha, Dipak Jain C.:

Winning Strategies for the Indian Market. - livre d'occasion

2010, ISBN: 9780749461249

Erscheinungsjahr: 2010., Verlag/Ort:, Zustand: Neubuch. Artikel ist NEU! ISBN: 9780749461249. [9780749461249 , Dayal-Gulati Anuradha, Dipak Jain C. , Winning Strategies for the Indian Mar… Plus…

  - Frais d'envoiLivraison non-comprise Antbo.de
3
Anuradha,Dayal-GulatiC., Dipak,Jain:
Winning Strategies for the Indian Market - edition reliée, livre de poche

ISBN: 0749461241

Winning Strategies for the Indian Market focuses on six major business sectors in India: airlines, pharmaceuticals, automobiles, hospitality, food, and telecommunications. In each case th… Plus…

  - Sofort lieferbar Frais d'envoiLivraison non-comprise Bides
4
Anuradha,Dayal-GulatiC., Dipak,Jain:
Winning Strategies for the Indian Market - edition reliée, livre de poche

ISBN: 0749461241

Winning Strategies for the Indian Market focuses on six major business sectors in India: airlines, pharmaceuticals, automobiles, hospitality, food, and telecommunications. In each case th… Plus…

  - Sofort lieferbar Frais d'envoiLivraison non-comprise Bides

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Winning Strategies for the Indian Market

Winning Strategies for the Indian Market focuses on six major business sectors in India: airlines, pharmaceuticals, automobiles, hospitality, food, and telecommunications. In each case the book describes the market structure, the current state of the sector, the main players, the key economic forces, and selected business strategies. Further analysis considers how each sector might evolve during the next five to ten years, within the broad canvas of the deeper economic and demographic transitions that are taking place in India, and in turn, what this evolution implies for the challenges and opportunities that companies, both domestic and multinational, may face in India. Discussion on further topics such as the emergence of the Indian consumer, the effect of credit cards on India's consumer culture and entrepreneurship complete this essential profile of India¿s market.

Informations détaillées sur le livre - Winning Strategies for the Indian Market


EAN (ISBN-13): 9780749461249
ISBN (ISBN-10): 0749461241
Version reliée
Date de parution: 2010
Editeur: Kogan Page
238 Pages
Poids: 0,371 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2011-02-22T15:23:34+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2012-07-08T02:28:20+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780749461249

ISBN - Autres types d'écriture:
0-7494-6124-1, 978-0-7494-6124-9
Autres types d'écriture et termes associés:
Titre du livre: winning


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9788175545632 Winning Strategies for the Indian Market (Anuradha Dayal-Gulati & Dipak Jain (Eds))


< pour archiver...