- 5 Résultats
prix le plus bas: € 4,48, prix le plus élevé: € 90,85, prix moyen: € 51,12
1
Service-Learning: History, Theory, and Issues - Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.
Commander
sur BetterWorldBooks.com
$ 12,89
(environ € 11,35)
CommanderLien sponsorisé
Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.:

Service-Learning: History, Theory, and Issues - livre d'occasion

ISBN: 9780897898522

Although service-learning programs can have diverse theoretical roots, faculty who engage their students in service-learning may not be be cognizant of alternatives to the one they adopt.… Plus…

  - Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
2
Service Learning
Commander
sur Fnac.com
€ 67,99
Envoi: € 8,301
CommanderLien sponsorisé
Service Learning - nouveau livre

ISBN: 0897898524

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Service Learning - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - Livre, Praeger Pub Text

  - Nr. Frais d'envoi, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
3
Service-Learning - Bruce W. Speck
Commander
sur BookDepository.com
€ 80,93
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Bruce W. Speck:
Service-Learning - edition reliée, livre de poche

ISBN: 9780897898522

Hardback, [PU: ABC-CLIO], Explores the controversies surrounding service-learning practice., Philosophy & Theory Of Education, Philosophy & Theory Of Education

  - Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
Service-Learning: History, Theory, and Issues - Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.
Commander
sur BetterWorldBooks.com
€ 4,48
CommanderLien sponsorisé
Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.:
Service-Learning: History, Theory, and Issues - livre d'occasion

ISBN: 9780897898522

Explores the controversies surrounding service-learning practice. Media > Book

used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
5
Service-Learning History, Theory, and Issues - Hoppe, Sherry (Herausgeber)
Commander
sur Achtung-Buecher.de
€ 90,85
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Hoppe, Sherry (Herausgeber):
Service-Learning History, Theory, and Issues - edition reliée, livre de poche

2004, ISBN: 0897898524

Gebundene Ausgabe, mit Schutzumschlag 11, [PU:Praeger]

Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Service-Learning: History, Theory, and Issues

Although service-learning programs can have diverse theoretical roots, faculty who engage their students in service-learning may not be be cognizant of alternatives to the one they adopt. This book presents not only a historical perspective, but it also debates the theories and issues surrounding the conflicts inherent in those theories. One theory, based on a philanthropic model, engages students in a commitment to serve others from a sense of gratitude for their own good fortunes or from a desire to give back to communities from which they have benefited. Typically, service-learning programs based on the philanthropic or communitarian models deal with the overt needs of community members. In contrast, the civic model requires deeper analysis of the various political and social issues that may be the cause of social conditions that require the help of the more fortunate. Opponents of the civic theory fear that proponents see the classroom as a forum for advancing particular political agendas, conceivably indoctrinating students to a particular view of social injustices.

This book presents the theories and critiques their merits and liabilities, providing insight into the widely divergent curricular applications. It also examines the reasons professors should consider service-learning components in their classes and provides resources for further investigation of both theory and practice.

Informations détaillées sur le livre - Service-Learning: History, Theory, and Issues


EAN (ISBN-13): 9780897898522
ISBN (ISBN-10): 0897898524
Version reliée
Date de parution: 2004
Editeur: J F BERGIN & GARVEY
209 Pages
Poids: 0,472 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2007-05-20T10:51:46+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2021-10-05T18:40:14+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9780897898522

ISBN - Autres types d'écriture:
0-89789-852-4, 978-0-89789-852-2
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: hoppe, speck
Titre du livre: service learning, history theory


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9780763714291 Service Learning: Curricular Applications in Nursing (National League for Nursing Series (All Nln Titles) (Poirrier, Gail P.)


< pour archiver...