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The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why - Livres de poche

2004, ISBN: 9780935047509

Americas Group, Taschenbuch, Publiziert: 2004-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.94 kg, Werbung, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Fremdsprachige Bücher, … Plus…

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The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn't, What's Fake, and Why - Livres de poche

2004, ISBN: 9780935047509

Trade paperback, Good. No dust jacket as issued., Business|Economics, Very good ex-library book with the usual stamps & numbers. Cover shows corner, edge & scuffing wear and has a slight … Plus…

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The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why - Livres de poche

2004

ISBN: 0935047506

[EAN: 9780935047509], [PU: Americas Group], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average… Plus…

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2004, ISBN: 9780935047509

Americas Group, 2004-03-01. Paperback. Used:Good., Americas Group, 2004-03-01, 0

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2004, ISBN: 9780935047509

Americas Group, 2004-03-01. Paperback. Good., Americas Group, 2004-03-01, 2.5

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Détails sur le livre

Informations détaillées sur le livre - The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why


EAN (ISBN-13): 9780935047509
ISBN (ISBN-10): 0935047506
Livre de poche
Date de parution: 2004
Editeur: Americas Group

Livre dans la base de données depuis 2007-11-05T07:30:41+01:00 (Zurich)
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ISBN/EAN: 9780935047509

ISBN - Autres types d'écriture:
0-935047-50-6, 978-0-935047-50-9
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: godfrey harris
Titre du livre: ideas, advertising, word mouth, what the fake


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