- 5 Résultats
prix le plus bas: € 13,76, prix le plus élevé: € 34,44, prix moyen: € 21,58
1
An Advertising World: Branding - Beatriz Scaglia
Commander
sur Indigo.ca
C$ 28,50
(environ € 19,38)
CommanderLien sponsorisé
Beatriz Scaglia:

An Advertising World: Branding - nouveau livre

ISBN: 9781171174059

Please note that the content of this book primarily consists of articles available from Wikipedia or other free sources online. … Plus…

  - new Free shipping on orders above $25 Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
2
Commander
sur BarnesandNoble.com
(environ € 13,76)
CommanderLien sponsorisé

Beatriz Scaglia:

An Advertising World - nouveau livre

ISBN: 9781171174059

Beatriz Scaglia,Paperback, English-language edition,Pub by Webster's Digital Services Books Books ~~ Business & Economics~~ General Advertising-World~~Beatriz-Scaglia Webster's Digital Se… Plus…

Free Shipping on eligible orders over $25 Frais d'envoiLivraison non-comprise
3
Commander
sur Orellfuessli.ch
CHF 39,90
(environ € 34,44)
Envoi: € 15,541
CommanderLien sponsorisé
Beatriz Scaglia:
An Advertising World: Branding - nouveau livre

2010

ISBN: 9781171174059

Advertising seeks to market and sell products through outreach to consumers, but it also uses branding to create brands that are unique and distinguishable in the marketplace through memo… Plus…

  - No. 27342982. Frais d'envoiZzgl. Versandkosten. (EUR 15.54)
4
Commander
sur Thalia.de
€ 25,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Beatriz Scaglia:
An Advertising World: Branding - nouveau livre

ISBN: 9781171174059

Advertising seeks to market and sell products through outreach to consumers, but it also uses branding to create brands that are unique and distinguishable in the marketplace through memo… Plus…

  - No. 27342982. Frais d'envoi, Versandfertig in 1 - 2 Wochen, DE. (EUR 0.00)
5
Commander
sur AbeBooks.de
€ 14,31
Envoi: € 6,801
CommanderLien sponsorisé
Scaglia, Beatriz:
An Advertising World: Branding - Livres de poche

2010, ISBN: 1171174055

[EAN: 9781171174059], Neubuch, [PU: Webster's Digital Services], Books may be shipped from our warehouses in the UK/USA and will be shipped from the location closest to the buyer., Langua… Plus…

  - NEW BOOK Frais d'envoi EUR 6.80 uRead, New Delhi, DELHI, India [57947715] [Rating: 4 (von 5)]

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
An Advertising World: Branding

Advertising seeks to market and sell products through outreach to consumers, but it also uses branding to create brands that are unique and distinguishable in the marketplace through memorable brand names and logos. This book delves into branding in advertising. The book series "An Advertising World" covers all aspects of advertising.Project Webster represents a new publishing paradigm, allowing disparate content sources to be curated into cohesive, relevant, and informative books. To date, this content has been curated from Wikipedia articles and images under Creative Commons licensing, although as Project Webster continues to increase in scope and dimension, more licensed and public domain content is being added. We believe books such as this represent a new and exciting lexicon in the sharing of human knowledge.

Informations détaillées sur le livre - An Advertising World: Branding


EAN (ISBN-13): 9781171174059
ISBN (ISBN-10): 1171174055
Livre de poche
Date de parution: 2010
Editeur: Perspicacious Press
166 Pages
Poids: 0,308 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2011-07-10T06:09:06+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2018-01-09T22:36:33+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781171174059

ISBN - Autres types d'écriture:
1-171-17405-5, 978-1-171-17405-9
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: beatriz scaglia
Titre du livre: world branding, advertising


< pour archiver...