- 5 Résultats
prix le plus bas: € 106,99, prix le plus élevé: € 133,70, prix moyen: € 125,67
1
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Commander
sur Springer.com
€ 106,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Aharon Aviram; Janice Richardson:

Upon What Does the Turtle Stand? - nouveau livre

ISBN: 9781402027994

This book brings together the reflections of independent researchers from around the world. Sixteen authors from fourteen countries present their views on the use of information and commu… Plus…

new in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Commander
sur lehmanns.de
€ 128,39
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

Aharon Aviram; Janice Richardson:

Upon What Does the Turtle Stand? - Première édition

2006, ISBN: 9781402027994

Rethinking Education for the Digital Age, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Springer-Verlag], [ED: 1], Springer-Verlag, 2006

Frais d'envoiDownload sofort lieferbar. (EUR 0.00)
3
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Commander
sur lehmanns.de
€ 128,39
Envoi: € 9,951
CommanderLien sponsorisé
Aharon Aviram; Janice Richardson:
Upon What Does the Turtle Stand? - nouveau livre

2006

ISBN: 9781402027994

Rethinking Education for the Digital Age, eBooks, eBook Download (PDF), 2004, [PU: Springer Netherland], Springer Netherland, 2006

Frais d'envoiDownload sofort lieferbar. (EUR 9.95)
4
Upon What Does the Turtle Stand? : Rethinking Education for the Digital Age - Clive Cussler
Commander
sur hive.co.uk
£ 114,75
(environ € 133,70)
CommanderLien sponsorisé
Clive Cussler:
Upon What Does the Turtle Stand? : Rethinking Education for the Digital Age - nouveau livre

ISBN: 9781402027994

; EPUB; Education > Society & social sciences, Penguin Books Ltd

No. 9781402027994. Frais d'envoiInstock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
5
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Commander
sur lehmanns.de
€ 130,89
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Aharon Aviram; Janice Richardson:
Upon What Does the Turtle Stand? - nouveau livre

2006, ISBN: 9781402027994

Rethinking Education for the Digital Age, 2004, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer Netherland]

  - Frais d'envoiDownload sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre

Informations détaillées sur le livre - Upon What Does the Turtle Stand?


EAN (ISBN-13): 9781402027994
ISBN (ISBN-10): 1402027990
Date de parution: 2004
Editeur: Springer-Verlag
256 Pages
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2008-05-14T08:26:51+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-01-15T18:40:36+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781402027994

ISBN - Autres types d'écriture:
1-4020-2799-0, 978-1-4020-2799-4
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: clive cussler, janice richardson
Titre du livre: turtle, the stand


Données de l'éditeur

Auteur: Aharon Aviram; Janice Richardson
Titre: Upon What Does the Turtle Stand? - Rethinking Education for the Digital Age
Editeur: Springer; Springer Netherland
256 Pages
Date de parution: 2006-03-06
Dordrecht; NL
Imprimé / Fabriqué en
Langue: Anglais
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XV, 256 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Pädagogik; Pädagogik; Verstehen; Integration; education; inclusion; literacy; school; university; B; Education, general; Educational Technology; Educational Philosophy; Education; Digital Education and Educational Technology; Educational Philosophy; Education; Lehrmittel, Lerntechnologien, E-Learning; Pädagogik: Theorie und Philosophie; BB

Table of Contents List of Contributors Foreword; Viviane Reding Prologue; Walt Tremer Acknowledgements Introduction Part One: The Globalizers.- ICT-in-Education Policies and Implementation in Singapore and Other Asian Countries; Chee-Kit Looi and W.L. David Hung.- Confronting the Challenge of the Information and Knowledge Society in Developing Countries; Najat Rochdi.- Part Two: The Reformists.- The Turtle Stands on the Basis of an Emerging Educational Paradigm; Willem J. Pelgrum and Tjeerd Plomp.- Portable Computing Challenges Schooling ; C. Paul Newhouse.- Thus Spake Venitia*; Robert Bibeau.- Professional Development for Teachers and Quality in School Education; Nikitas Kastis.- Literacy, or the Art of Integration; Janice Richardson.- Part Three: The Humanists.- Recreation; Daniel Deberghes*.- What Kind of Technologies for What Kind of Education?; Juana M. Sancho.- Policy, Practice and the 'Space' in Between; Rosemary Naughton.- Why Should Children Go to School?; Aharon Aviram.- Digital Inclusion in Brazil; Pedro Roberto Jacobi.- Towards a New Canon in Education; Wiktor Kulerski and Terry Ryan.- Part Four: The Heretic.- Visions, Values, Technologies and Schools; Jim Dator.- About the Contributors.

< pour archiver...