2008, ISBN: 1579222366, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: STYLUS PUB LLC (VA), 219 Seiten, L=229mm, B=163mm, H=21mm, Gew.=522gr, [GR: 17240 - HC/Didaktik/Methodik/Schulpädagogik/Fachdidak… Plus…
Buchgeier.com Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD Details... |
Encountering Faith in the Classroom: Turning Difficult Discussions into Constructive Engagement - nouveau livre
ISBN: 9781579222369
When faculty unexpectedly encounter students’ religious ideologies in the classroom, they may respond with apprehension, frustration, dread, or concern. Instructors may view this ex… Plus…
BarnesandNoble.com Free Shipping on eligible orders over $25 Frais d'envoiLivraison non-comprise Details... |
Encountering Faith in the Classroom: Turning Difficult Discussions Into Constructive Engagement - edition reliée, livre de poche
ISBN: 9781579222369
[ED: Hardcover], [PU: STYLUS PUB LLC (VA)], When faculty unexpectedly encounter students' religious ideologies in the classroom, they may respond with apprehension, frustration, dread, or… Plus…
booklooker.de buecher.de GmbH & Co. KG Frais d'envoiVersandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Details... |
Encountering Faith in the Classroom: Turning Difficult Discussions Into Constructive Engagement - edition reliée, livre de poche
ISBN: 9781579222369
[ED: Hardcover], [PU: STYLUS PUB LLC], Versandfertig in 2-4 Wochen, DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten)
booklooker.de buecher.de GmbH & Co. KG Frais d'envoiVersandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Details... |
Encountering Faith in the Classroom: Turning Difficult Discussions Into Constructive Engagement - edition reliée, livre de poche
2008, ISBN: 1579222366, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: STYLUS PUB LLC (VA), 219 Seiten, L=229mm, B=163mm, H=21mm, Gew.=522gr, [GR: 17240 - HC/Didaktik/Methodik/Schulpädagogik/Fachdidak… Plus…
Miriam R. Diamond, Art Chickering:
Encountering Faith in the Classroom: Turning Difficult Discussions into Constructive Engagement - nouveau livreISBN: 9781579222369
When faculty unexpectedly encounter students’ religious ideologies in the classroom, they may respond with apprehension, frustration, dread, or concern. Instructors may view this ex… Plus…
Encountering Faith in the Classroom: Turning Difficult Discussions Into Constructive Engagement - edition reliée, livre de poche
ISBN: 9781579222369
[ED: Hardcover], [PU: STYLUS PUB LLC (VA)], When faculty unexpectedly encounter students' religious ideologies in the classroom, they may respond with apprehension, frustration, dread, or… Plus…
Encountering Faith in the Classroom: Turning Difficult Discussions Into Constructive Engagement - edition reliée, livre de poche
ISBN: 9781579222369
[ED: Hardcover], [PU: STYLUS PUB LLC], Versandfertig in 2-4 Wochen, DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten)
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - Encountering Faith in the Classroom: Turning Difficult Discussions Into Constructive Engagement
EAN (ISBN-13): 9781579222369
ISBN (ISBN-10): 1579222366
Version reliée
Date de parution: 2008
Editeur: STYLUS PUB LLC (VA)
219 Pages
Poids: 0,522 kg
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2008-05-20T03:32:43+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2018-01-21T22:24:35+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781579222369
ISBN - Autres types d'écriture:
1-57922-236-6, 978-1-57922-236-9
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: diamond, chickering
Titre du livre: faith, turning
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Dernier livre similaire:
9781000974454 Encountering Faith in the Classroom : Turning Difficult Discussions into Constructive Engagement (Bridget Turner Kelly)
< pour archiver...