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Brigitte Borja De Mozota:

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation - nouveau livre

ISBN: 9781581159370

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Borja de Mozota, Brigitte:

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation - Première édition

2003, ISBN: 9781581159370

Allworth, Kindle Edition, Auflage: 1, 288 Seiten, Publiziert: 2003-08-01T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Verkaufsrang: 1708257, Design History & Criticism, Decorative… Plus…

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Design Management - nouveau livre

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Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation, Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation, [KW: EPUB ,INDUSTRIAL , COMMERCIAL ART DESIGN ,MANAGEMENT MANAGEMEN… Plus…

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Détails sur le livre

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EAN (ISBN-13): 9781581159370
Date de parution: 2003
Editeur: Allworth

Livre dans la base de données depuis 2007-05-11T13:57:05+02:00 (Zurich)
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ISBN/EAN: 9781581159370

ISBN - Autres types d'écriture:
978-1-58115-937-0
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Titre du livre: corporate design


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