Trade Show Management Planning, Implementing and Controlling of Trade Shows, Conventions and Events - edition reliée, livre de poche
2005, ISBN: 3409143335
Gebundene Ausgabe Event-Management, Management / Event-Management, Ausstellung / Messe (Warenmesse), Messe (Warenmesse), Marktforschung, Business / Management, Management, Management und… Plus…
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
Trade Show Management - Planning, Implementing and Controlling of Trade Shows, Conventions and Events. - edition reliée, livre de poche
2005, ISBN: 9783409143332
[ED: Hardcover], [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler], neu, Nichtraucher, sehr gut, DE, [SC: 4.95], wie neu, privates Angebot, 240x170 mm, 1138, [GW: 2024g], Banküberweisung, Inte… Plus…
booklooker.de |
2005, ISBN: 9783409143332
Trade Show Management - Planning Implementing and Controlling of Trade Shows Conventions and Events. Auflage 2005: ab 299.49 € Bücher > Wissenschaft > Wirtschaftswissenschaft Gabler Betri… Plus…
eBook.de Frais d'envoiin stock, , , DE. (EUR 0.00) Details... |
2006, ISBN: 9783409143332
Gabler, 2006. 1st. Hardcover. New/New., Gabler, 2006, 6
Biblio.co.uk |
2006, ISBN: 9783409143332
2006. 1st. Hardcover. New., 2006, 6
Biblio.co.uk |
Trade Show Management Planning, Implementing and Controlling of Trade Shows, Conventions and Events - edition reliée, livre de poche
2005, ISBN: 3409143335
Gebundene Ausgabe Event-Management, Management / Event-Management, Ausstellung / Messe (Warenmesse), Messe (Warenmesse), Marktforschung, Business / Management, Management, Management und… Plus…
Kirchgeorg, Manfred; Dornscheidt, Werner; Giese, Wilhelm; Stoeck, Norbert:
Trade Show Management - Planning, Implementing and Controlling of Trade Shows, Conventions and Events. - edition reliée, livre de poche2005, ISBN: 9783409143332
[ED: Hardcover], [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler], neu, Nichtraucher, sehr gut, DE, [SC: 4.95], wie neu, privates Angebot, 240x170 mm, 1138, [GW: 2024g], Banküberweisung, Inte… Plus…
2005
ISBN: 9783409143332
Trade Show Management - Planning Implementing and Controlling of Trade Shows Conventions and Events. Auflage 2005: ab 299.49 € Bücher > Wissenschaft > Wirtschaftswissenschaft Gabler Betri… Plus…
2006, ISBN: 9783409143332
Gabler, 2006. 1st. Hardcover. New/New., Gabler, 2006, 6
2006, ISBN: 9783409143332
2006. 1st. Hardcover. New., 2006, 6
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - Trade Show Management
EAN (ISBN-13): 9783409143332
ISBN (ISBN-10): 3409143335
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2005
Editeur: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
1136 Pages
Poids: 2,007 kg
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2007-04-07T19:05:54+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-12-31T13:47:37+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783409143332
ISBN - Autres types d'écriture:
3-409-14333-5, 978-3-409-14333-2
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: giese werner, wilhelm giese, manfred kirchgeorg, dorn, manfred werne, norbert gies, dornscheidt
Titre du livre: trade show management, events, management controlling, men show, planning, show 1990, event management, conventions you should know, show and tell, best show, gem trade, show how, into the performance, show let see, show more
Données de l'éditeur
Auteur: Manfred Kirchgeorg
Titre: Trade Show Management - Planning, Implementing and Controlling of Trade Shows, Conventions and Events.
Editeur: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
1138 Pages
Date de parution: 2005-09-27
Wiesbaden; DE
Poids: 2,024 kg
Langue: Anglais
307,99 € (DE)
BB; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Congress Management; Convention Management; Event Management; Live Communication; Marketing; Marketing; BC; EA
For more information visit our websi< pour archiver...