ISBN: 9783639052275
This PhD. study was conducted to explore the status of translation courses at the ELT departments of Education Faculties in Turkey. The study aimed to develop a syllabus for teaching tran… Plus…
Dodax.de Nr. UVHU1S31VFD. Frais d'envoi, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00) Details... |
2009, ISBN: 9783639052275
Erscheinungsdatum: 02/2009, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: TEACHING TRANSLATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING DEPARTMENTS, Titelzusatz: PROCESS APPROACH VS T… Plus…
Averdo.com Nr. Frais d'envoi, Next Day, DE. (EUR 0.00) Details... |
TEACHING TRANSLATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING DEPARTMENTS: PROCESS APPROACH VS TRADITIONAL APPROACH TO TRANSLATION - Livres de poche
2009, ISBN: 9783639052275
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 168 Seiten, Publiziert: 2009-02-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Fremdsprachen & Sprachkurse, Schule & Lern… Plus…
Amazon.de (Intern... Frais d'envoiDie angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
TEACHING TRANSLATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING DEPARTMENTS: PROCESS APPROACH VS TRADITIONAL APPROACH TO TRANSLATION - Livres de poche
2009, ISBN: 9783639052275
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 168 Seiten, Publiziert: 2009-02-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Fremdsprachen & Sprachkurse, Schule & Lern… Plus…
Amazon.de (Intern... |
TEACHING TRANSLATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING DEPARTMENTS PROCESS APPROACH VS TRADITIONAL APPROACH TO TRANSLATION - nouveau livre
2009, ISBN: 3639052277
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:VDM Verlag]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Frais d'envoiVersandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639052275
This PhD. study was conducted to explore the status of translation courses at the ELT departments of Education Faculties in Turkey. The study aimed to develop a syllabus for teaching tran… Plus…
2009, ISBN: 9783639052275
Erscheinungsdatum: 02/2009, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: TEACHING TRANSLATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING DEPARTMENTS, Titelzusatz: PROCESS APPROACH VS T… Plus…
TEACHING TRANSLATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING DEPARTMENTS: PROCESS APPROACH VS TRADITIONAL APPROACH TO TRANSLATION - Livres de poche
2009
ISBN: 9783639052275
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 168 Seiten, Publiziert: 2009-02-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Fremdsprachen & Sprachkurse, Schule & Lern… Plus…
TEACHING TRANSLATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING DEPARTMENTS: PROCESS APPROACH VS TRADITIONAL APPROACH TO TRANSLATION - Livres de poche
2009, ISBN: 9783639052275
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 168 Seiten, Publiziert: 2009-02-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Fremdsprachen & Sprachkurse, Schule & Lern… Plus…
TEACHING TRANSLATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING DEPARTMENTS PROCESS APPROACH VS TRADITIONAL APPROACH TO TRANSLATION - nouveau livre
2009, ISBN: 3639052277
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:VDM Verlag]
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - TEACHING TRANSLATION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING DEPARTMENTS: PROCESS APPROACH VS TRADITIONAL APPROACH TO TRANSLATION
EAN (ISBN-13): 9783639052275
ISBN (ISBN-10): 3639052277
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: VDM Verlag Dr. Müller
168 Pages
Poids: 0,267 kg
Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2009-05-12T21:11:01+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2021-12-19T17:19:39+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783639052275
ISBN - Autres types d'écriture:
3-639-05227-7, 978-3-639-05227-5
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: adnan
Titre du livre: english language teaching, art language, can translation
< pour archiver...