2009, ISBN: 9783639139662
Erscheinungsdatum: 08/2009, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores, Titelzusatz: The failure of… Plus…
Averdo.com Nr. 71207116. Frais d'envoi, Next Day, DE. (EUR 0.00) Details... |
How Cognitive Processing Styles Affect Students Reading Test Scores - edition reliée, livre de poche
2009, ISBN: 9783639139662
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Blanton-Mitze … Plus…
booklooker.de |
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time - Livres de poche
2009, ISBN: 9783639139662
VDM Verlag, Taschenbuch, 164 Seiten, Publiziert: 2009-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, Taschenbücher, Fremdsprachige Bücher… Plus…
amazon.de Frais d'envoiDie angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
ISBN: 3639139666
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores ab 67.99 € als Taschenbuch: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related to cogni… Plus…
Hugendubel.de Nr. 8840937. Frais d'envoi, , DE. (EUR 0.00) Details... |
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related . processing style . . . and a matter of time - Livres de poche
2009, ISBN: 3639139666
[EAN: 9783639139662], Neubuch, [PU: VDM Verlag], 164 pages. 8.66x5.91x0.37 inches. This item is printed on demand., Books
AbeBooks.de Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 11.56 Details... |
2009, ISBN: 9783639139662
Erscheinungsdatum: 08/2009, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores, Titelzusatz: The failure of… Plus…
Blanton-Mitze, Elizabeth:
How Cognitive Processing Styles Affect Students Reading Test Scores - edition reliée, livre de poche2009, ISBN: 9783639139662
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Blanton-Mitze … Plus…
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time - Livres de poche
2009
ISBN: 9783639139662
VDM Verlag, Taschenbuch, 164 Seiten, Publiziert: 2009-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, Taschenbücher, Fremdsprachige Bücher… Plus…
ISBN: 3639139666
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores ab 67.99 € als Taschenbuch: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related to cogni… Plus…
How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be related . processing style . . . and a matter of time - Livres de poche
2009, ISBN: 3639139666
[EAN: 9783639139662], Neubuch, [PU: VDM Verlag], 164 pages. 8.66x5.91x0.37 inches. This item is printed on demand., Books
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - How Cognitive Processing Styles Affect Students' Reading Test Scores: The failure of students to pass standardized multiple-choice tests may be ... processing style . . . and a matter of time
EAN (ISBN-13): 9783639139662
ISBN (ISBN-10): 3639139666
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: VDM Verlag
Livre dans la base de données depuis 2009-11-03T12:50:12+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-07-22T06:04:36+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783639139662
ISBN - Autres types d'écriture:
3-639-13966-6, 978-3-639-13966-2
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: mitze, blanton, elizabeth
Titre du livre: score reading, the test time, processing, how pass, styles, multiple choice, matter time
< pour archiver...