2009, ISBN: 9783639139938
[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], This research used both quantitative and qualitative methodologies to explore the possible effects and functions that advertising may perform… Plus…
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2009, ISBN: 3639139933
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2009, ISBN: 9783639139938
VDM Verlag, Taschenbuch, 64 Seiten, Publiziert: 2009-05-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.22 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kommunikationswissen… Plus…
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2009, ISBN: 9783639139938
VDM Verlag, Taschenbuch, 64 Seiten, Publiziert: 2009-05-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.22 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kommunikationswissen… Plus…
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2009, ISBN: 9783639139938
VDM Verlag, Paperback, 64 Seiten, Publiziert: 2009-05-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.1 kg, Media Studies, Communication Studies, Politics, Philosophy & Social Sciences, Subjects, Bo… Plus…
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[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], This research used both quantitative and qualitative methodologies to explore the possible effects and functions that advertising may perform… Plus…
Brent Wiethoff:
In One Ear And In The Other : The Net Effect of Advertising Frequency - Livres de poche2009, ISBN: 3639139933
[EAN: 9783639139938], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware - This research used both quantitative and qualitativemethodologies to explore the possibl… Plus…
2009
ISBN: 9783639139938
VDM Verlag, Taschenbuch, 64 Seiten, Publiziert: 2009-05-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.22 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kommunikationswissen… Plus…
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VDM Verlag, Taschenbuch, 64 Seiten, Publiziert: 2009-05-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.22 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kommunikationswissen… Plus…
2009, ISBN: 9783639139938
VDM Verlag, Paperback, 64 Seiten, Publiziert: 2009-05-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.1 kg, Media Studies, Communication Studies, Politics, Philosophy & Social Sciences, Subjects, Bo… Plus…
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Informations détaillées sur le livre - In One Ear And In The Other: The Net Effect of Advertising Frequency
EAN (ISBN-13): 9783639139938
ISBN (ISBN-10): 3639139933
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: VDM Verlag
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ISBN/EAN: 9783639139938
ISBN - Autres types d'écriture:
3-639-13993-3, 978-3-639-13993-8
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: brent, wiethoff
Titre du livre: ear the other
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