- 5 Résultats
prix le plus bas: € 5,81, prix le plus élevé: € 17,95, prix moyen: € 15,13
1
Influence factors of strategy - Stephan Lüdtke
Commander
sur AbeBooks.de
€ 15,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
Stephan Lüdtke:

Influence factors of strategy - Livres de poche

2011, ISBN: 3656071543

[EAN: 9783656071549], Neubuch, [PU: GRIN Verlag Nov 2011], STRATEGIC; MANAGEMENT, This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Seminar paper from the year 2005 in … Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
2
Influence factors of strategy - Stephan Lüdtke
Commander
sur ZVAB.com
€ 17,95
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

Stephan Lüdtke:

Influence factors of strategy - Livres de poche

2011, ISBN: 3656071543

[EAN: 9783656071549], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: GRIN Verlag], STRATEGIC; MANAGEMENT, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Seminar paper from the year 2005 in the subject Bu… Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Influence factors of strategy - Lüdtke, Stephan
Commander
sur amazon.co.uk
£ 4,99
(environ € 5,81)
Envoi: € 5,221
CommanderLien sponsorisé
Lüdtke, Stephan:
Influence factors of strategy - Première édition

2006

ISBN: 9783656071549

GRIN Verlag, Kindle Edition, Auflage: 1, 34 Seiten, Publiziert: 2006-01-27T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Management, Business, Finance & Law, Subjects, Books, Manag… Plus…

Frais d'envoiAvailable for download now. (EUR 5.22) Amazon Media EU S.à r.l.
4
Influence factors of strategy - Lüdtke, Stephan
Commander
sur amazon.de
€ 17,95
Envoi: € 3,001
CommanderLien sponsorisé
Lüdtke, Stephan:
Influence factors of strategy - Livres de poche

2011, ISBN: 9783656071549

GRIN Verlag, Taschenbuch, Auflage: 2. 16 Seiten, Publiziert: 2011-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9783656071549, 0.11 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Busi… Plus…

Frais d'envoiGewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Wochen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) GRIN Publishing GmbH
5
Influence factors of strategy - Lüdtke, Stephan
Commander
sur Achtung-Buecher.de
€ 17,95
Envoi: € 2,501
CommanderLien sponsorisé
Lüdtke, Stephan:
Influence factors of strategy - nouveau livre

2011, ISBN: 3656071543

2. Auflage Kartoniert / Broschiert Strategic; management, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]

Frais d'envoiVersandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.50) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Influence factors of strategy

Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1.8, University of Sheffield, course: Strategic Management, 8 entries in the bibliography, language: English, comment: Question: The management of strategy involves many factors. The impact of the interests of stakeholders is just one. By comparison with the other factors, evaluate how important stakeholders are in strategic management. , abstract: Stakeholders are one factor which influences the strategies of organisations. This assignment evaluates how important they are. According to Johnson et al (2005) strategies are systematic plans to achieve the objectives of an organisation. They are the domain in which organisations operate and have a long term direction. Strategies are affected by an inconstant environment, the constellation of resources and competences and the expectations of stakeholders. There are a lot of other factors, but this essay will describe just these three with examples. However the main part is about stakeholders. The authors define stakeholders as one or more persons with specific interests in companies. The essay will explain the stakeholder analysis and their benefits. It will show how companies could identify, classify their interest groups and how these interests conflict. In the conclusion, the paper evaluates the importance of stakeholders for organisations and their strategies.

Informations détaillées sur le livre - Influence factors of strategy


EAN (ISBN-13): 9783656071549
ISBN (ISBN-10): 3656071543
Livre de poche
Date de parution: 2005
Editeur: GRIN Verlag

Livre dans la base de données depuis 2014-10-10T08:56:19+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-03-19T02:41:14+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783656071549

ISBN - Autres types d'écriture:
3-656-07154-3, 978-3-656-07154-9
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: alf lüdtke
Titre du livre: your strategy needs


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9783638461832 Influence factors of strategy (Stephan Lüdtke)


< pour archiver...