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ISBN: 9783834946553

The "Manual of International Marketing" provides a comprehensive insight into the real world of contemporary international marketing. Leading ex-perts from some of the most renown interna… Plus…

Nr. 978-3-8349-4655-3. Frais d'envoiWorldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
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Paperback, [PU: Gabler], Hands-on theoretical insights and practical guidelines for the most relevant topics in international marketing New trends in the fashion market dictate the need f… Plus…

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Manual of International Marketing. - Livres de poche

2014, ISBN: 3834946559

[EAN: 9783834946553], Neubuch, [PU: Gabler Verlag 2014-03-31], Books

NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 28.78 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 4 (von 5)]

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Détails sur le livre
Manual of International Marketing.

Top executives in international marketing and marketing professors give hands-on theoretical insights and practical guidelines for the most relevant problems in international marketing. The book is structured by easily accessible marketing catchwords and contains one in-depth, compact article per catchword.

Informations détaillées sur le livre - Manual of International Marketing.


EAN (ISBN-13): 9783834946553
ISBN (ISBN-10): 3834946559
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2014
Editeur: Gabler Verlag Core >1

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ISBN/EAN: 9783834946553

ISBN - Autres types d'écriture:
3-8349-4655-9, 978-3-8349-4655-3
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: heil, thomas heilmann, compact verlag
Titre du livre: manua, international marketing, manual


Données de l'éditeur

Auteur: Thomas Heilmann
Titre: Manual of International Marketing.
Editeur: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
568 Pages
Date de parution: 2014-09-21
Wiesbaden; DE
Imprimé / Fabriqué en
Langue: Anglais
149,79 € (DE)
153,99 € (AT)
165,50 CHF (CH)
POD
XX, 568 p.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Verstehen; Management; Affiliate Marketing; Automobilindustrie; Direktmarketing; Energie; Finanz; Gesundheit; International Marketing; Internationales Marketing; Investitionsgüter; Marke; Marketing; Mode; communication; Business and Management; Marketing; Marketing und Vertrieb; BB

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