2020, ISBN: 9783847317425
[ED: Taschenbuch], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Neuware - Since the good strategies focus on the consumer behavior as well as the feelings and satisfaction of consumers are inte… Plus…
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2011, ISBN: 9783847317425
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Sarli… Plus…
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The Position of Psychographic Variables on Target Market: Segmentation and Marketing - Livres de poche
2011, ISBN: 9783847317425
LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 84 Seiten, Publiziert: 2011-12-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.3 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Bilanzierung & Buchhaltung, Business & K… Plus…
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The Position of Psychographic Variables on Target Market: Segmentation and Marketing - Livres de poche
2011, ISBN: 9783847317425
LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 84 Seiten, Publiziert: 2011-12-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.3 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Bilanzierung & Buchhaltung, Business & K… Plus…
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The Position of Psychographic Variables on Target Market: Segmentation and Marketing - Livres de poche
2011, ISBN: 9783847317425
LAP LAMBERT Academic Publishing, Paperback, 84 Seiten, Publiziert: 2011-12-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.14 kg, Verkaufsrang: 3885750, Accounting, Business, Finance & Law, Subjects… Plus…
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2020, ISBN: 9783847317425
[ED: Taschenbuch], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Neuware - Since the good strategies focus on the consumer behavior as well as the feelings and satisfaction of consumers are inte… Plus…
Abduljalil Sarli Rohaizat Baharun:
The Position of Psychographic Variables on Target Market - Livres de poche2011, ISBN: 9783847317425
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Sarli… Plus…
The Position of Psychographic Variables on Target Market: Segmentation and Marketing - Livres de poche
2011
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The Position of Psychographic Variables on Target Market: Segmentation and Marketing - Livres de poche
2011, ISBN: 9783847317425
LAP LAMBERT Academic Publishing, Paperback, 84 Seiten, Publiziert: 2011-12-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.14 kg, Verkaufsrang: 3885750, Accounting, Business, Finance & Law, Subjects… Plus…
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Informations détaillées sur le livre - The Position of Psychographic Variables on Target Market: Segmentation and Marketing
EAN (ISBN-13): 9783847317425
ISBN (ISBN-10): 3847317423
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2011
Editeur: LAP LAMBERT Academic Publishing
Livre dans la base de données depuis 2009-03-25T21:43:11+01:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-07-24T15:45:28+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783847317425
ISBN - Autres types d'écriture:
3-8473-1742-3, 978-3-8473-1742-5
Autres types d'écriture et termes associés:
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