ISBN: 9783848494781
Critical Discourse Analysis of Student Learning Experience in Asynchronous Text-based Computer Mediated Conferencing Since the tremendous growth in recognising interprofessional learning … Plus…
Rheinberg-Buch.de Taschenbuch, Englisch, Neuware Frais d'envoiAb 20¤ Versandkostenfrei in Deutschland, Print on Demand, DE. (EUR 0.00) Details... |
Interprofessional Online Learning in Healthcare Education: Critical Discourse Analysis of Student Learning Experience in Asynchronous Text-based Computer Mediated Conferencing - Livres de poche
ISBN: 3848494787
[SR: 9815056], Paperback, [EAN: 9783848494781], LAP LAMBERT Academic Publishing, LAP LAMBERT Academic Publishing, Book, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], LAP LAMBERT Academic Publish… Plus…
amazon.com |
Interprofessional Online Learning in Healthcare Education : Critical Discourse Analysis of Student Learning Experience in Asynchronous Text-based Computer Mediated Conferencing - Livres de poche
2012, ISBN: 3848494787
[EAN: 9783848494781], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Since the tremendous growth in recognising interprofessional learning (IPL) in… Plus…
AbeBooks.de AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2012, ISBN: 9783848494781
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Since the tremendous… Plus…
booklooker.de |
2012, ISBN: 3848494787
[EAN: 9783848494781], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], RATGEBER RECHT BERUF FINANZEN AUSBILDUNG KARRIERE, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer… Plus…
AbeBooks.de moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783848494781
Critical Discourse Analysis of Student Learning Experience in Asynchronous Text-based Computer Mediated Conferencing Since the tremendous growth in recognising interprofessional learning … Plus…
Jennifer. C. F. Loke:
Interprofessional Online Learning in Healthcare Education: Critical Discourse Analysis of Student Learning Experience in Asynchronous Text-based Computer Mediated Conferencing - Livres de pocheISBN: 3848494787
[SR: 9815056], Paperback, [EAN: 9783848494781], LAP LAMBERT Academic Publishing, LAP LAMBERT Academic Publishing, Book, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], LAP LAMBERT Academic Publish… Plus…
Interprofessional Online Learning in Healthcare Education : Critical Discourse Analysis of Student Learning Experience in Asynchronous Text-based Computer Mediated Conferencing - Livres de poche
2012
ISBN: 3848494787
[EAN: 9783848494781], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Since the tremendous growth in recognising interprofessional learning (IPL) in… Plus…
2012, ISBN: 9783848494781
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Since the tremendous… Plus…
2012, ISBN: 3848494787
[EAN: 9783848494781], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], RATGEBER RECHT BERUF FINANZEN AUSBILDUNG KARRIERE, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer… Plus…
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
Informations détaillées sur le livre - Interprofessional Online Learning in Healthcare Education
EAN (ISBN-13): 9783848494781
ISBN (ISBN-10): 3848494787
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2012
Editeur: LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING
Langue: Englisch
Livre dans la base de données depuis 2009-08-15T00:52:23+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2022-01-19T22:10:41+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783848494781
ISBN - Autres types d'écriture:
3-8484-9478-7, 978-3-8484-9478-1
Autres types d'écriture et termes associés:
Titre du livre: learning discourse
< pour archiver...