[EAN: 9783866447301], Nouveau livre, [SC: 4.99], [PU: Karlsruher Institut Für Technologie], Druck auf Anfrage Neuware - Dynamic service-oriented environments (SOEs) are characterised by a… Plus…
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Organic Service-Level Management in Service-Oriented Environments ab 50 € als Taschenbuch: . Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Computer & Internet, Medien > Bücher, Karlsruher Institut f… Plus…
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Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Informations détaillées sur le livre - Organic Service-Level Management in Service-Oriented Environments
EAN (ISBN-13): 9783866447301 ISBN (ISBN-10): 3866447302 Livre de poche Date de parution: 2014 Editeur: KIT Scientific Publishing
Livre dans la base de données depuis 2007-06-06T21:25:50+02:00 (Zurich) Page de détail modifiée en dernier sur 2022-09-06T12:15:38+02:00 (Zurich) ISBN/EAN: 9783866447301
ISBN - Autres types d'écriture: 3-86644-730-2, 978-3-86644-730-1 Autres types d'écriture et termes associés: Auteur du livre: lei, liu Titre du livre: service level management, environments
Données de l'éditeur
Auteur: Lei Liu Titre: Organic Service-Level Management in Service-Oriented Environments Editeur: KIT Scientific Publishing 379 Pages Date de parution: 2011-10-28 Imprimé / Fabriqué en Poids: 0,550 kg Langue: Anglais 50,00 € (DE) 51,40 € (AT) Available graph. Darst.
Dynamic service-oriented environments (SOEs) are characterised by a large number of heterogeneous service components that are expected to support the business as a whole. The present work provides a negotiation-based approach to facilitate automated and multi-level service-level management in an SOE, where each component autonomously arranges its contribution to the whole operational goals. Evaluation experiments have shown an increased responsiveness and stability of an SOE in case of changes.