- 5 Résultats
prix le plus bas: € 76,99, prix le plus élevé: € 150,45, prix moyen: € 111,79
1
Commander
sur BarnesandNoble.com
$ 106,06
(environ € 93,56)
CommanderLien sponsorisé
Thomas Chesney:

Competitive Information in Small Businesses - livre d'occasion

ISBN: 9789048162437

This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines problems that these businesses face and suggests some soluti… Plus…

  - MPN: , SKU 9789048162437 Frais d'envoizzgl. Versandkosten, Livraison non-comprise
2
Competitive Information in Small Businesses - Chesney, T.
Commander
sur booklooker.de
€ 76,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé

Chesney, T.:

Competitive Information in Small Businesses - Livres de poche

2010, ISBN: 9789048162437

[ED: Softcover], [PU: Springer / Springer Netherlands], This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines prob… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Commander
sur Thalia.de
€ 145,99
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
T. Chesney:
Competitive Information in Small Businesses - nouveau livre

ISBN: 9789048162437

This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines problems that these businesses face and suggests some soluti… Plus…

  - No. 25243957. Frais d'envoi, Versandfertig in 2 - 3 Tagen, DE. (EUR 0.00)
4
Competitive Information in Small Businesses - Thomas Chesney
Commander
sur Thriftbooks.com
$ 175,57
(environ € 150,45)
CommanderLien sponsorisé
Thomas Chesney:
Competitive Information in Small Businesses - livre d'occasion

ISBN: 9048162432

This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines problems that these businesses face and suggests some soluti… Plus…

  - used. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
5
Competitive Information in Small Businesses - T. Chesney
Commander
sur booklooker.de
€ 91,95
Envoi: € 0,001
CommanderLien sponsorisé
T. Chesney:
Competitive Information in Small Businesses - Première édition

2010, ISBN: 9789048162437

Livres de poche

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. This book is about using inform… Plus…

Frais d'envoiVersandkostenfrei. (EUR 0.00) Moluna GmbH

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Competitive Information in Small Businesses

This volume is about strategy and information systems, examining the relationship between these topics and the problems that small businesses face. It suggests some solutions, principally an approach to crafting strategy, developing new processes and designing information systems to support these processes that could realistically be used by the average small business, i.e. one with limited resources of time, money and knowledge. Emphasis is placed on the crucial role of creativity in the process of strategy and information system design, the importance of getting staff involved in these activities, and the vital issue of communication between strategists, software users, and information system developers, historically an area that has caused problems. This book treats those areas and shows how improvement can be achieved.

Informations détaillées sur le livre - Competitive Information in Small Businesses


EAN (ISBN-13): 9789048162437
ISBN (ISBN-10): 9048162432
Livre de poche
Date de parution: 2010
Editeur: Springer-Verlag GmbH
196 Pages
Poids: 0,304 kg
Langue: eng/Englisch

Livre dans la base de données depuis 2011-08-09T20:04:44+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2023-09-12T06:33:05+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9789048162437

ISBN - Autres types d'écriture:
90-481-6243-2, 978-90-481-6243-7
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: chesney


Données de l'éditeur

Auteur: T. Chesney
Titre: Competitive Information in Small Businesses
Editeur: Springer; Springer Netherland
180 Pages
Date de parution: 2010-12-01
Dordrecht; NL
Imprimé / Fabriqué en
Langue: Anglais
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
XIV, 180 p.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Allgemeines, Lexika; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Verstehen; Planning; business; business process; information system; modeling; modelling; strategy; time; IT in Business; Management; Entrepreneurship; Innovation and Technology Management; IT Operations; Unternehmensanwendungen; Management und Managementtechniken; Unternehmertum / Start-ups; Management: Innovation; BB; EA

1. The importance of being small.- 2. Strategic planning.- 3. Strategic information systems.- 4. Business process modelling.- 5. Use cases.- 6. Creativity.- 7. Strategy and IS planning in small businesses.- 8. Evaluation.- Afterword.- Appendix A.- Appendix B.- Appendix C.- Appendix D.- References.

Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9789401703550 Competitive Information in Small Businesses (T. Chesney)


< pour archiver...