prix le plus bas: € 11,28, prix le plus élevé: € 39,99, prix moyen: € 24,19
EXEMPLE
(*)
Sharad Sarin: Strategic Brand Management For B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation - Livres de poche
ISBN: 9788132105220
New/New. Brand New Paperback International Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!, 7
Biblio.co.uk
Students Textbooks Frais d'envoi EUR 8.99 Details...
(*) Livre non disponible signifie que le livre est actuellement pas disponible à l'une des plates-formes associées nous recherche.
Strategic Brand Management For B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation - Livres de poche
ISBN: 9788132105220
New/New. Brand New Paperback International Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!, 7
1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
This book aims to uncover the hidden and unexploited power of leveraging from the concept of brand and brand building for B2B marketers. It focuses on the need of B2B marketing from the point of view of Indian markets and economic conditions at home. With extensive discussions on the three most respected Corporate brands in India-Tata, Larsen & Toubro and Infosys-the author demonstrates how these companies have created value through brands and how their branding initiatives are benchmarks in their journey to success. With three decades of experience as an academician and consultant in B2B Marketing, the author argues that a brand-driven business can accelerate the transformation of all the big and small B2B marketers to gain competitive advantages. He advocates the need is for a holistic brand management approach and illustrates his point through six case studies of leading brands.
Informations détaillées sur le livre - Strategic Brand Management for B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation (Response Books)
EAN (ISBN-13): 9788132105220 ISBN (ISBN-10): 8132105222 Version reliée Livre de poche Date de parution: 2010 Editeur: Sage Publications Ltd. 262 Pages Poids: 0,381 kg Langue: eng/Englisch
Livre dans la base de données depuis 2007-05-31T23:30:29+02:00 (Zurich) Page de détail modifiée en dernier sur 2023-07-22T23:46:58+02:00 (Zurich) ISBN/EAN: 9788132105220
ISBN - Autres types d'écriture: 81-321-0522-2, 978-81-321-0522-0 Autres types d'écriture et termes associés: Auteur du livre: sarin Titre du livre: tra, markets, b2b brand management, strategic management, off road, road market economie
Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché: