2016, ISBN: 9783836555524
Verpackungen sind ein wesentlicher Bestandteil unserer visuellen Alltagskultur. Sie wollen verführen und Verlangen erwecken und versprechen einen lustvolleren Konsum. Verpacken ist eine K… Plus…
Thalia.de Nr. A1043636263. Frais d'envoi, , DE. (EUR 0.00) Details... |
2017, ISBN: 3836555522
[EAN: 9783836555524], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Taschen], INDUSTRIAL & PRODUCT DESIGN, Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking … Plus…
AbeBooks.de Ergodebooks, Houston, TX, U.S.A. [8304062] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 10.98 Details... |
2001, ISBN: 9783836555524
Hardcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Plus…
alibris.co.uk |
The Package Design Book (Bibliotheca Universalis) (Multilingual Edition) - edition reliée, livre de poche
2017, ISBN: 3836555522
[EAN: 9783836555524], Neubuch, [PU: TASCHEN], Jacket, Books
AbeBooks.de Pieuler Store, Suffolk, United Kingdom [82580048] [Rating: 4 (von 5)] NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 29.32 Details... |
2017, ISBN: 9783836555524
[ED: Gebunden], [PU: TASCHEN], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 190x140 mm, 576, [GW: 885g]
booklooker.de |
2016, ISBN: 9783836555524
Verpackungen sind ein wesentlicher Bestandteil unserer visuellen Alltagskultur. Sie wollen verführen und Verlangen erwecken und versprechen einen lustvolleren Konsum. Verpacken ist eine K… Plus…
2017, ISBN: 3836555522
[EAN: 9783836555524], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Taschen], INDUSTRIAL & PRODUCT DESIGN, Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking … Plus…
2001
ISBN: 9783836555524
Hardcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Plus…
2017, ISBN: 9783836555524
[ED: Gebunden], [PU: TASCHEN], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 190x140 mm, 576, [GW: 885g]
Données bibliographiques du meilleur livre correspondant
Auteur: | |
Titre: | |
ISBN: |
An international guide to contemporary packaging design
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by presenting awards to designs from around the world. Designers compete in five main categories―beverages, food, body, luxury, and other markets―and no fewer than 50 sub-categories.
Featuring a selection of hundreds of works, this book brings together Pentawards winners from 2008 to 2016, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will discover, through product descriptions and plenty of images, what drives design industry leaders and agencies behind these creations which are so much part of our everyday lives. This well of inspiration is not just aimed at design and marketing professionals but anyone with an interest in the creative process of pa
Informations détaillées sur le livre - The Package Design Book
EAN (ISBN-13): 9783836555524
ISBN (ISBN-10): 3836555522
Version reliée
Livre de poche
Date de parution: 2016
Editeur: Pentawards, Wiedemann, Julius, TASCHEN
Livre dans la base de données depuis 2017-07-29T08:45:25+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2024-03-12T15:18:50+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783836555524
ISBN - Autres types d'écriture:
3-8365-5552-2, 978-3-8365-5552-4
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: julius wiedemann, collectif, taschen taschen
Titre du livre: the package design book, universalis, ovo book, bibliotheca
Données de l'éditeur
Auteur: Pentawards; Julius Wiedemann
Titre: Bibliotheca Universalis; The Package Design Book
Editeur: TASCHEN; TASCHEN
576 Pages
Date de parution: 2017-09-22
Köln; DE
Imprimé / Fabriqué en
Poids: 0,885 kg
Langue: Anglais
20,00 € (DE)
20,00 € (AT)
Available
BB; Hardcover; Hardcover, Softcover / Kunst; Marken und Markenkonzepte; Verstehen; Illustration und Werbegrafik; Produktdesign; Erste Hälfte 21. Jahrhundert (ca. 2000 bis ca. 2050); Entdecken
So wie das Design aus simplen Gebrauchsgegenständen Fetische machen kann, verwandelt auch eine gelungen gestaltete Verpackung jeden Inhalt in ein Objekt des Begehrens. Die internationalen Spitzenleistungen in der Disziplin Packaging Design werden alljährlich bei den renommierten Pentawards prämiert, einem Designwettbewerb, der sich im Laufe der Jahre zu einem Megaevent entwickelt hat. In diesem Band stellen wir alle Preisträger der Jahre 2008 bis 2016 vor und analysieren herausragende Verpackungslösungen en détail.Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:
Dernier livre similaire:
9783836544382 The Package Design Book 4 (Pentawards, Julius Wiedemann (Hrsg.))
< pour archiver...