- 5 Résultats
prix le plus bas: € 9,40, prix le plus élevé: € 61,17, prix moyen: € 27,77
1
Destination Branding Revised 2nd Edition : Creating the unique destination Proposition by Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger Morgan - Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger Morgan
Commander
sur BetterWorldBooks.com
€ 9,40
CommanderLien sponsorisé
Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger Morgan:

Destination Branding Revised 2nd Edition : Creating the unique destination Proposition by Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger Morgan - livre d'occasion

ISBN: 9781856178204

"'The first edition of this book really put destination branding on the map. Now, this second edition brings together some of the world's leading destination branding experts in a collect… Plus…

used in stock. Frais d'envoizzgl. Versandkosten., Livraison non-comprise
2
Commander
sur AbeBooks.de
€ 61,17
Envoi: € 0,591
CommanderLien sponsorisé

Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride:

Destination Branding Revised 2nd Edition (Paperback) - Livres de poche

2009, ISBN: 185617820X

[EAN: 9781856178204], Neubuch, [PU: Taylor & Francis Ltd, United Kingdom], Language: English. Brand new Book. 'The first edition of this book really put destination branding on the map. N… Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 0.59 The Book Depository, London, United Kingdom [54837791] [Rating: 5 (von 5)]
3
Destination Branding Revised 2nd Edition, Second Edition: Creating the unique destination proposition - Morgan, Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger
Commander
sur amazon.com
$ 13,54
(environ € 11,95)
Envoi: € 14,971
CommanderLien sponsorisé
Morgan, Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger:
Destination Branding Revised 2nd Edition, Second Edition: Creating the unique destination proposition - Livres de poche

2009

ISBN: 9781856178204

taylor & francis, Paperback, Auflage: 2, 352 Seiten, Publiziert: 2009-10-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 568 kg, Verkaufsrang: 19895334, Hospitality, Travel & Tourism, Industries, Busi… Plus…

Frais d'envoiIn Stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 14.97) Better World Books: West
4
Destination Branding Revised 2nd Edition - Morgan, Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger
Commander
sur amazon.co.uk
£ 16,54
(environ € 19,68)
Envoi: € 5,711
CommanderLien sponsorisé
Morgan, Nigel, Pritchard, Annette, Pride, Roger:
Destination Branding Revised 2nd Edition - Livres de poche

2009, ISBN: 9781856178204

Routledge, Paperback, Auflage: 2, 352 Seiten, Publiziert: 2009-09-14T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 568 kg, Verkaufsrang: 5219653, Advertising, Sales & Marketing, Business, Finance & Law… Plus…

Gut Frais d'envoiIn stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.71) Ammareal - Professional
5
Destination Branding Revised 2nd Edition - Morgan Nigel
Commander
sur AbeBooks.de
€ 36,66
Envoi: € 17,001
CommanderLien sponsorisé
Morgan Nigel:
Destination Branding Revised 2nd Edition - Livres de poche

2009, ISBN: 185617820X

[EAN: 9781856178204], Neubuch, [PU: Butterworth Heinemann], BUTTERWORTH HEINEMANN OXFORD MORGAN NIGEL, Oxford, 2009; paperback. 2nd edition of this text for students of tourism and touris… Plus…

NEW BOOK. Frais d'envoi EUR 17.00 Libro Co. Italia Srl, San Casciano Val di Pesa, FI, Italy [458683] [Rating: 5 (von 5)]

1Comme certaines plateformes ne transmettent pas les conditions d'expédition et que celles-ci peuvent dépendre du pays de livraison, du prix d'achat, du poids et de la taille de l'article, d'une éventuelle adhésion de la plateforme, d'une livraison directe par la plateforme ou via un prestataire tiers (Marketplace), etc. il est possible que les frais de livraison indiqués par eurolivre ne correspondent pas à ceux de la plateforme qui propose l'article.

Données bibliographiques du meilleur livre correspondant

Détails sur le livre
Destination Branding Revised 2nd Edition, Second Edition: Creating the unique destination proposition

Many destinations - from individual cities to entire countries - are adopting branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and to emotionally connect with potential tourists. This work demonstrates how destinations - big and small - can successfully harness the power of branding.

Informations détaillées sur le livre - Destination Branding Revised 2nd Edition, Second Edition: Creating the unique destination proposition


EAN (ISBN-13): 9781856178204
ISBN (ISBN-10): 185617820X
Livre de poche
Date de parution: 2009
Editeur: taylor & francis

Livre dans la base de données depuis 2009-09-08T09:57:50+02:00 (Zurich)
Page de détail modifiée en dernier sur 2022-12-12T14:16:47+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781856178204

ISBN - Autres types d'écriture:
1-85617-820-X, 978-1-85617-820-4
Autres types d'écriture et termes associés:
Auteur du livre: pritchard roger, annette, morgan
Titre du livre: destination


Autres livres qui pourraient ressembler au livre recherché:

Dernier livre similaire:
9780080477206 Destination Branding (Morgan, Nigel;Annette Pritchard;Roger Pride)


< pour archiver...